هیچ تفاوتی وجود ندارد که ماهیت فعالیت شرکت شما چیست، همین که در یک محیط خطوط شهری وجود دارد و افراد از آنها استفاده می کنند کافیست تا ایده مدیریت و بهینه سازی تماس ها و مکالمات در ذهن جرقه بزند. در هر مجموعه صرف نظر از کوچکی و بزرگی آن تلفن عضو جدا نشدنی است. تصور کنید که هیچ تلفنی وجود ندارد، چگونه کسب درآمد می کنید؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است. اما ما برای شما سوال بزرگتری را مطرح کردیم، برای پاسخ به آن نیاز به تامل و تفکر دارید و آن سوال این است…

 

اینک با وجود تلفن چگونه توانسته اید کسب درآمد کنید؟ آیا رابطه هزینه و درآمد شما معقول است؟

 

آگاهی از تعداد تماس ها راه حل مدیران خلاق با استفاده از ویجت تعداد تماس ها در گزارشگر ابری

 

پاسخ به این سوال در بیان جملات و به صورت تئوری قطعاً سخت و دشوار است، اما ما راه حل آن را به دست آوردیم و عملی کردیم. سرویس مدیریت و تحلیل تماس پاسخگوی تمامی سوالاتی است که در ذهن یک مدیر کنجکاو ایجاد شده است و هیچ راهی برای رفع آنها نمی شناسد.

مدیریت نوین صرف نظر از نوع کسب و کار

اگر شما مدیر یک مجموعه خدماتی هستید، اگر شما مدیر یک مجموعه بازاریابی هستید و یا حتی اگر مجموعه شما در زمینه فروش فعالیت دارد شما باید مدیریتی نوین و هوشمند داشته باشید. ابزارهای مختلف می‌ تواند در این راه به شما کمک کند اما گاهی ابزارها آنقدر وقت گیر هستند که شما را منصرف می‌ کنند، گزارشات دقیق با ارائه بیشترین اطلاعات و بیانی ساده از حداقل ویژگی‌ هایی است که نرم افزار یا ابزارهای کاربردی مدیریتی باید داشته باشند، که متاسفانه اکثریت آنها فاقد چنین خصوصیاتی هستند.

 

آگاهی از تعداد تماس ها راه حل مدیران خلاق با استفاده از ویجت تعداد تماس ها در گزارشگر ابری

امروز در شرکت چه گذشت؟ چه تعداد تماس دریافتی و چه تعداد تماس بی پاسخ داشته ایم؟

آیا برای سوالات فوق پاسخی دارید؟ آیا می دانید تعداد تماس های دریافتی چه تعداد بوده و به چه تعداد از آنها پاسخ داده شده است؟ هر تماسی که با مجموعه برقرار می ‌شود بسیار ارزشمند است زیرا هزینه بسیاری بابت آن پرداخت شده، آیا کارمندان از اهمیت هر تماس با خبر هستند؟

یک نمودار دایره ای به عنوان یک ابزار کاربردی، پاسخ تمامی سوالات را می دهد. تعداد تماس های دریافتی، تعداد تماس های خروجی و تعداد تماس های از دست رفته یا بی ‌پاسخ و بیان سهم هر دسته بندی از یک روز کاری گزارشی دقیق و جامع است که در کمتر از ۱۰ ثانیه دریافت و مشاهده می شود. اما اطلاع از این آمار چه کاربردی دارد؟

آگاهی از تعداد تماس ها راه حل مدیران خلاق با استفاده از ویجت تعداد تماس ها در گزارشگر ابری

آگاهی از تعداد کل تماس های روز برای شرکت های فروشگاهی و خدماتی

شرکت هایی که فروشنده کالا هستند و از طریق تلفن کسب درآمد می ‌کنند و یا شرکت های خدماتی که با ثبت درخواست تلفنی خدماتی را ارائه می ‌کنند، روزانه تبلیغات زیادی برای جلب و جذب مشتری انجام می ‌دهند، اما آیا تمام مشتری ها جذب شده می توانند با مجموعه تماس برقرار کنند؟ در صورت برقراری تماس کسی پاسخگوی آنها هست؟ تمامی این سوالات در همین نمودار پاسخ داده می شود. اگر سهم و درصد تماس های بی پاسخ برای هر خط شهری و یا مجموعه خطوط بیش از ۱۵ درصد باشد فاجعه‌ای در حال وقوع است و شما از آن بی خبر هستید، این سونامی شما را نابود خواهد کرد. اگر درصد تماس های خروجی بیشتر از درصد تماس های ورودی باشد، شما در خطر هستید دیر یا زود معضل عدم کسب در آمد گریبان ‌گیر شما خواهد شد و باید برای آن راهکاری اساسی داشته باشید.

ویجت کاربردی “تعداد کل تماس های روز” می تواند با بیانی بسیار ساده و گویا شما را از این خطرات مهلک آگاه سازد.

آگاهی از تعداد تماس ها راه حل مدیران خلاق با استفاده از ویجت تعداد تماس ها در گزارشگر ابری

آگاهی از تعداد کل تماس های روز برای شرکت های بازاریابی

شما می توانید با مشاهده تعداد تماس های خروجی در هر روز و بررسی آنها با روزهای قبل عملکرد کارکنان را بررسی کنید و مورد سنجش قرار دهید. البته که ویجت های مکمل نیز در این زمینه می تواند به شما کمک کند. در این گونه شرکت‌ها عموماً مقدار تماس خروجی از ورودی بیشتر است و سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است با بررسی و مشاهده ویجت دایره ای عملکرد روزانه پرسنل را تحلیل نمایید.

آگاهی از تعداد تماس ها راه حل مدیران خلاق با استفاده از ویجت تعداد تماس ها در گزارشگر ابری

مزایای بررسی و تحلیل تعداد تماس ها به صورت روزانه

  • آگاهی از سهم و درصد انواع تماس ها
  • هدف گذاری برای کاهش و یا افزایش هر نوع تماس
  • بررسی فاصله تا اهداف مشخص شده و برنامه ریزی برای کسب نتیجه
  • افزایش بهره وری و بهبود روند مکالمات
  • بالا بردن راندمان جوابگویی به تماس ها
  • کاهش دادن تماس های بی پاسخ و کسب درآمد
  • افزایش سطح رضایتمندی مشتریان
  • و …
رای شما به این مطلب
  • 5/5
  • 1 امتیاز
1 امتیازX
Very bad! Bad Hmmm Oke Good!
0% 0% 0% 0% 100%