ابزار مدیریت زمان برای مدیران موفق

 

یکی از مهمترین مولفه های مدیران موفق استفاده بهینه از زمان و مدیریت صحیح آن برای استفاده حداکثری از این گنجینه غیر قابل برگشت است. ویجت بلادرنگ ابزار مدیریت زمان برای مدیران موفق است تا به واسطه آن محدودیت زمانی را از بین ببرند و در کسری از ثانیه از جزییات تماس های سازمان خود مطلع شوند. مدیران با استفاده از این قابلیت می توانند از پشت رایانه شخصی خود در هر مکانی که باشند به صورت آن لاین وضعیت کال سنتر و یا سازمان خود را مدیریت کنند و با حداکثر جزییات در جریان وقایع قرار گیرند و دیگر نیازی به حضور فیزیکی آن ها در محل کال سنتر نیست.

در مقالات قبلی به سوال ویجت یا ابزارک چیست؟ پاسخ داده ایم و امکانات آن را بررسی نموده ایم، اینک به بیان خلاصه ای از آن خوهیم پرداخت، ویجت ها برنامه های کوچکی هستند که همواره فعال بوده و اطلاعاتی را به محض تماشای آنها دریافت خواهید کرد. با استفاده از این ابزار می توانید داشبورد های مختلفی بسازید و آن ها را مدیریت کنید. ویجت های بلادرنگ یکی از انواع ویجت های موجود در نرم افزار تحلیل و مدیریت تماس است که مدیران با  انتخاب و فعال سازی آنها بر روی داشبورد می توانید اطلاعات کال سنتر یا سانترال خود را در لحظه تحلیل کنند و در کسری از ثانیه از تمامی وقایعی که در مجموعه تحت مدیریت شان در جریان است مطلع شوند.

با در نظر گرفتن مسایل فنی و اهمیت این موضوع می توان گفت یکی از مهم ترین ویجت های ارائه شده در نرم افزار PBXDom ویجت های بلادرنگ هستند که با استفاده از این ویجت ها امکان مشاهده اطلاعات در زمانی کمتر از ۱۰ میلی ثانیه بر روی داشبورد امکان پذیر می باشد به همین دلیل به آنها ویجت های بلادرنگ و یا آنلاین نیز گفته می شود.برای مثال هنگامی که یک داخلی شروع به زنگ خوردن می کند در صورتی که شما ویجت بلادرنگ را برای آن داخلی تعریف و فعال سازی کرده باشید به محض زنگ خوردن، وضعیت داخلی در داشبورد تغییر خواهد نمود و اطلاعات مربوط به تماس گیرنده نمایش داده می شود.

 

ابزار مدیریت زمان برای مدیران موفق - ویجت بلادرنگ بهترین راه کار مدیران برای کنترل و مدیریت زمان

 

مشاهده و مدیریت آنلاین خطوط داخلی

 

شما می توانید داخلی های مهم را در داشبورد تعریف کنید و با مشاهده وضعیت خطوط در لحظه، موجبات مدیریت آسان را فراهم سازی کنید. در هر ویجت امکان اضافه کردن ۹ عدد خط داخلی وجود دارد، در صورتی که نیازمند مشاهده خطوط بیشتری هستید، می توانید ویجت مشابه برای داخلی های دیگر بسازید و تا ۱۲ ویجت در هر داشبورد اضافه کنید. در این ویجت حالت های مختلف داخلی با جزییات نمایش داده می شود. به عنوان مثال وقتی داخلی در حال زنگ خوردن است رنگ داخلی مورد نظر به رنگ زرد درآمده و شماره تماس گیرنده و مدت زمان انتظار قبل از پاسخگویی نمایش داده می شود و به محض اینکه تماس پاسخ داده شود رنگ داخلی مورد نظر در ویجت آبی شده و مجددا مشخصات تماس گیرنده و مدت زمان مکالمه نمایش داده می شود.

 

ابزار مدیریت زمان برای مدیران موفق - ویجت بلادرنگ بهترین راه کار مدیران برای کنترل و مدیریت زمان

 

ویجت آنالیز و تحلیل آنلاین خطوط شهری

 

در مکالمات تلفنی، خط شهری تنها پل ارتباطی میان شما و مشتریان است، به همین دلیل نظارت و مدیریت آنها اهمیت زیادی دارد. ویجت های بلادرنگ به همراه سرویس گزارش گیری تماس به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید خطوط شهری را به بهترین شکل مدیریت کنید. کاربرد و توضیحات این ویجت مشابه موارد مطرح شده در بالا است با این اختلاف که در اینجا شما امکان بررسی خطوط شهری و مشاهده وضعیت آنلاین این خطوط را دارید.

 

 

ویجت وضعیت آنلاین صف های انتظار خطوط

 

صف انتظار یکی از پر کارترین ابزار برای مدیریت منابع انسانی به جهت جوابگویی به تماس ها است، چرا که با استفاده از این قابلیت این امکان وجود دارد تا در زمانی که خطوط مشغول هستند افراد تماس گیرنده در انتظار پاسخگویی قرار گیرند. با توجه به اینکه مدیریت و نظارت بر روی صف های انتظار نقش کلیدی در بالا بردن سطح رضایت مشتریان دارد با استفاده از این ویجت و مشاهده تعداد افراد آنلاین و میزان انتظار ایشان برای برقراری تماس، می توانید با مدیریتی صحیح سطح رضایت مشتریان خود را به طور چشم گیری افزایش دهید. در این ویجت جزییات مربوط به صف های انتظار شامل تعداد افراد، شماره تماس و مدت انتظار هر فرد به صورت آنلاین در دسترس قرار دارند .

 

ابزار مدیریت زمان برای مدیران موفق - وضعیت آنلاین صف تماسهای تلفنی

 

ویجت آنلاین تعداد افراد موجود در صف انتظار

 

با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد اهمیت نظارت بر صف های انتظار تماس و رابطه مستقیم آن با رضایت مندی مشتریان در این ویجت شما تعداد افراد موجود در هر صف را به صورت آنلاین مشاهده می کنید. این عدد می تواند در تصمیمات آتی شما برای پاسخگویی به تماس ها کاملا تاثیرگذار باشد برای مثال با مانیتور و یا مقایسه این عدد شما می توانید تعداد افراد پاسخگو به تماس را در ساعات مختلف مشخص کنید و مدت زمان انتظار تماس را به حداقل برسانید. در این ویجت یک عدد نمایش داده میشود که نشان دهنده تعداد افراد در صف می باشد با توجه به آن لاین بودن اطلاعات و پردازش آنها در کسری از ثانیه این عدد متغییر است و با خارج یا وارد شدن فرد جدید در صف به صورت آن لاین تغییر میکند.

 

ابزار مدیریت زمان برای مدیران موفق - وضعیت آنلاین صف تماسهای تلفنی

 

استفاده از موارد مطرح شده در بالا برای سانترال یا مراکز تماسی امکان پذیر است که قابلیت ارسال اطلاعات تماس در لحظه یا همان CTI را داشته باشند. در صورتی که برای کنترل زمان و بالاتر بردن سطح کیفیت تماس های خود به دنبال ابزاری مناسب هستید، زمان را از دست ندهید و با اشتراک در نرم افزار تحلیل و مدیریت تماس به دنیای تحلیل اطلاعات وارد شوید و با استفاده از انواع گزارشات و داشبورد ها آینده سازمان خود را تغییر دهید. شما میتوانید به صورت کاملا رایگان و در کمتر از ۱۵ دقیقه نرم افزار را راه اندازی کنید و از قابلیت ۱۵ روزه اشتراک آزمایشی استفاده کنید برای شروع کافیست بر روی لینک نسخه آزمایشی ۱۵ روزه رایگان کلیک کنید.

  • 0/5
  • 0 رتبه بندی
0 رتبه بندیX
Very bad! Bad Hmmm Oke Good!
0% 0% 0% 0% 0%