امکان استفاده از نرم افزار آنالیز تماس در هر مکان و زمان

امکان استفاده از نرم افزار آنالیز تماس در هر مکان و زمان

نویسنده: Ali Ramezani انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷

همه چیز را آن طور که واقعیت دارد مشاهده کنید و به راحتی تحلیل کنید و در نهایت بهره وری را افزایش دهید. هر آنچه که گفته شد را می توانید با تحلیل و آنالیز تماس ها در سانترال پیاده سازی کنید. به کمک نرم افزار تحلیل تماس ها به راحتی می توانید بهره وری را در مجموعه خود افزایش دهید. نرم افزار های بسیاری این امر را انجام می دهند که اکثر آنها نسخه تا حدودی به روز شده از نرم افزار گزارش گیری موجود در خود دستگاه هستند که نقص و ضعف های بسیار زیادی دارد. امکان استفاده از نرم افزار آنالیز تماس در هر مکان و زمان به راحتی امکان پذیر است.

اغلب نرم افزار های گزارش گر موجود به صورت لوکال هستند و فقط در همان کامپیوتری که متصل به دستگاه سانترال است استفاده از نرم افزار و قابلیت های آن امکان پذیر می باشد و یا در ایده آل ترین حالت ممکن می توانید از طریق شبکه درون سازمانی در محلی دیگر مدیریت تماس ها و مکالمات را بر عهده بگیرید که این امکان در تمامی شرکت ها وجود ندارد به همین دلیل فرد مسئول باید با ایجاد تغییرات و راه اندازی شبکه درون سازمانی امکان استفاده از نرم افزار را در محلی غیر از نزدیک دستگاه سانترال (اتاق سرور) فراهم کند تا بتواند گزارشات را دریافت کند که این امر بسیار پر هزینه است.

گزارشگر ابری

نرم افزار گزارشگر ابری به گونه ای طراحی شده است که بدون هیچ گونه سختی و یا اجباری برای جابجایی تمامی امکانات موجود در دیگر نرم افزار ها و امکاناتی دیگر جهت تکمیل روند گزارشگیری را به صورت تخصصی و ویژه ارائه می دهد. دیگر لازم نیست برای هرگونه گزارش گیری و یا تحلیل تماس در محل حضور داشته باشید. کافیست تا به اینترنت متصل باشید، ریز گزارشات به صورت لحظه ای و آنلاین در هر کجا که باشید قابل مشاهده و پیگیری است.

گزارشگر ابری تحت وب

نرم افزار گزارشگر ابری کاملا تحت بستر شبکه و تحت وب است و شما برای استفاده از آن  به هیچ نرم افزار جانبی احتیاج ندارید کافیست بر روی یک لپتاپ و یا کامپیوتر در نزدیکی دستگاه سانترال نرم افزار کالکتور را نصب کنید که عملا این نرم افزار عهده دار ارسال اطلاعات به سرور است و سپس آن را به سانترال از طریق کابل متصل کنید. تمامی اطلاعات به صورت لحظه به لحظه بر روی کامپیوتر ذخیره می شود و در صورت اتصال به اینترنت همان لحظه در پنل شما بارگذاری شده و برای تحلیل آماده می شود و یا در صورتی که کامپیوتر در ساعاتی خاص از روز به اینترنت متصل شود، بلافاصله پس از این اتصال، اطلاعات ارسال می شود. بدیهی است برای استفاده از سرویس و گزارش گیری شما فقط نیازمند داشتن اینترنت هستید و دیگر داشتن نسخه نرم افزار محدودیتی ندارد.

پایبند نبودن به مکان و زمان

یکی از ویژگی ها و برتری هایی که گزارشگر ابری نسبت به دیگر نرم افزار های آنالیز تماس دارد، عدم پایبندی به زمان و مکان است. در هر لحظه و در هر مکانی که اراده کرده اید می توانید ریز جزئیات تماس را مشاهده کنید. برای این منظور فقط کافیست تا نام کاربری و رمز عبور خود را در سایت وارد کنید و سپس تمامی گزارشات را به صورت کاملا مدیریت شده مشاهده کنید و به راحتی تحلیل و بررسی نمائید.

حتی برای شرکت های بزرگ که چند دفتر دارند نیز گزارشگر ابری راه حلی بسیار مناسب می باشد زیرا مدیران با یک نام کاربری می توانند تمامی اطلاعات دفاتر مختلف را ملاحظه کنند.

حجم اطلاعات بسیار کم است و نیازند اینترنت با سرعت و یا حجم بالا نیست و با کمترین سرعت اینترنت کشور سازگاری دارد و می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. برای موبایل، تبلت، آیپد، آیفون، لپتاپ و کامپیوتر و… هیچ تفاوتی وجود ندارد و به راحتی می توانید تمامی جداول تحلیل و بررسی تماس ها را مشاهده کنید و راه حلی مناسب برای افزایش بهره وری بیابید.

با توجه به تمامی موارد بیان شده می توان به صورت خلاصه اینگونه بیان نمود که به کمک نرم افزار گزارشگر ابری به راحتی می توانید در هر مکان و در هر زمانی جزئیات تماس تمامی دفاتر خود را مشاهده کنید و به صورت جزء به جزء و یا اجمالی آنالیز تماس را مشاهده کنید.

برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ، ،

مطالب مشابه


دیدگاه‌ها


دیدگاه شما برای انتشار می بایست توسط مدیران تایید شود.

هیچ دیدگاهی موجود نیست!