مدیریت اسناد، اطلاعات و فایل ها امروزه یک دانش علم و دانش کاربردی است. بازیابی اطلاعات و استفاده از آن ها جهت انجام وظایف و پاسخگویی به مراجعات اهمیت بسزایی دارد و در صورت رعایت نکردن اصول نگهداری صحیح، نتیجه ای جز اختلال در روند سازمان نخواهیم دید. اسناد و مدارک از نظر محتوا و موضوع به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هرکدام به اقتضای ماهیتی که دارند از نوعی خاص از مدیریت و نگهداری نیازمند هستند. همین امر موجب شده است تا در اکثر شرکت ‌ها تمامی فایل ها در طبقات مختلف بایگانی شوند. اما علم بایگانی هوشمند در شرکت ها چگونه پیاده سازی می شود؟

عادت و یا حتی اعتیاد بیش از حد به فایل بندی کردن اطلاعات باعث شده تا در هنگام مراجعه به آنها امکان مدیریت و استفاده بهینه ممکن نباشد. ایجاد اختلال در کار و اتلاف وقت برای یافتن برگه مورد نظر می تواند گاهی ضرر هایی داشته باشد. عصبانی یا مضطرب کردن فرد مراجعه کننده یا تماس گیرنده می تواند اولین نتیجه منفی این ماجرا باشد. امروزه بایگانی چه کمکی می ‌تواند به ما داشته باشد؟ در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ راضی نگه داشتن مشتری یک اصل غیر قابل انکار است، چگونه می توان آن را محقق کرد؟ همین عوامل کوچک که شاید از دید بسیاری از افراد پنهان است گاهی می تواند صدمات جبران ناپذیری داشته باشد.

بایگانی هوشمند اطلاعات راهکار مدیران آگاه و خلاق برای افزایش فروش و کسب درآمد

بایگانی دستی اطلاعات ‌تماس راهکاری غیر منطقی

تصور کنید یک مجموعه با حجم تماسی متوسط، در روز تماس ‌هایی را دریافت می ‌کند که بخشی از آنها پاسخ داده می شود و برخی بدون پاسخ می ‌ماند، حجم بالایی از تماس های خروجی نیز دیگر اتفاقی که در این مجموعه روی داده است. تصور کنید در پایان روز اپراتور، باید فایل های گزارشی این تماس‌ها را چاپ نموده و آنها را در پوشه مورد نظر بایگانی کند. در پایان ماه حجم بالای کاغذها چه کمکی به ما می کند؟ چگونه می توان آنها را بررسی و آنالیز نمود؟

پاسخ به این سوال شاید آسان باشد اما قطعا استفاده از آن پوشه ها سخت و دشوار خواهد بود.

بایگانی هوشمند اطلاعات راهکار مدیران آگاه و خلاق برای افزایش فروش و کسب درآمد

بایگانی هوشمند اطلاعات در سرویس مدیریت و تحلیل تماس

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به شما اجازه می دهد تا بتوانید به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه اطلاعات تماس و مکالمات شرکت را به صورت دسته بندی شده دانلود و دریافت نمایید. دانلود تفکیک شده تماس های ورودی و خروجی و حتی همزمان ویژگی است که قابل تحسین است اما برتری و وجه تمایز مهمی که وجود دارد نگهداری اطلاعات در سرور های قدرتمند است که به کاربر اجازه می دهد تا در هر زمان و مکان به آنها دسترسی داشته باشد و اطلاعات مورد نظر خود را به صورت هوشمند و در لحظه بررسی مقایسه و آنالیز نماید.

در حقیقت سرویس مدیریت و تحلیل تماس بایگانی را به دو صورت اجرایی می کند. بایگانی هوشمند در سرورهای قدرتمند آمازون به صورت خودکار و در لحظه با امکان مدیریت آنلاین و بایگانی دستی توسط فرد به صورت فایل عکس یا PDF…

سرویس مدیریت و تحلیل تماس ارائه دهنده راهکارهای خلاقانه برای رونق کسب و کار است، دیگر انتخاب با شماست…

رای شما به این مطلب
  • 0/5
  • 0 رتبه بندی
0 رتبه بندیX
خیلی بد ضعیف متوسط خوب عالی
0% 0% 0% 0% 0%

مطالب مشابه

مشاهده گزارش ریز مکالمات و تحلیل تماس ها

یکی از قابلیت های دستگاه سانترال این مورد است که...

کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند

برای کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند می توانید به...

دیدگاه شما

توجه! دیدگاه شما برای نمایش می بایست توسط مدیران تایید شود