گروه بندی کردن داخلی ها یکی از امکانات اولیه دستگاه سانترال و کالسنتر است که در تمامی مدل‌های آن قابل اجراست. به این معنا که شما می توانید داخلی های تعریف شده در مراکز تلفن را به دسته های مختلفی تقسیم بندی کنید. گروه فروش، آموزش، خدمات پس از فروش و بسیاری از موارد دیگر از جمله نمونه های متعارف است. از دیگر ویژگی های این سیستم های ارتباطی امکان گزارش گیری است که آنها به صورت پیشفرض با محدودیت های غیرقابل توجیه اطلاعاتی را در مورد تماس های دریافتی و خروجی ارائه می دهند. این گزارش به صورت یک فایل نوشتاری است که بر اساس ساعت و تاریخ، ثبت شده و امکان هیچگونه تفکیکی را به کاربر نمی دهد.

تعیین گروه یا دپارتمان در سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری برای دریافت گزارشی دقیق

گزارش گیری از سانترال یا کال سنتر

تصور کنید شما یک مجموعه ای با تعداد تماس های بالا هستید برای دریافت گزارش های تماس و ریز جزئیات آن ها دو راه حل دارید. راه حل اول استخدام فردی است که تمام مدت گزارشات را دریافت و ذخیره سازی کند و راه حل دوم فراموش کردن خواسته خود.

اینک تصور کنید که شما مجموعه ای هستید که تعداد تماس های کمی را در طول روز دریافت می‌ کند و تعداد تماس های خروجی نیز کم است. در این حالت می توانید این وظیفه را به یکی از پرسنل واگذار کنید که در پایان ساعت اداری گزارشات را ذخیره کند. اما همیشه این موضوع ذهن شما را درگیر می‌کند که اگر تعداد تماس ها از حالت عادی هر روز بیشتر شد چه اتفاقی می افتد!!!

اینک به این سوال پاسخ دهید که با توجه به مثال های بالا شما توانستید گزارشات را ذخیره کنید، چگونه می توانید از آنها استفاده کنید؟ دسته بندی، گروه بندی و دریافت تحلیل ها و گزارشات دقیق را چه کسی انجام می دهد؟

تعیین گروه یا دپارتمان در سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری برای دریافت گزارشی دقیق

سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری معقول و کارآمد

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به صورت شبانه ‌روزی اطلاعات تماس را دریافت می کند و بر اساس تنظیمات مورد نظر هر فرد آنها را بر روی داشبورد به تصویر می کشد. همانطور که در ابتدای متن بیان شد گروه‌ بندی کالسنتر یا سانترال از ویژگی‌های اولیه آنهاست که البته در گزارش دهی این ویژگی لحاظ نشده است. در این سرویس می توانید به راحتی داخلی ها را گروه بندی کنید. این گروه بندی می تواند بر دو اساس صورت بگیرد…

تعیین گروه یا دپارتمان در سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری برای دریافت گزارشی دقیق

  • گروه‌های تعریف شده در مرکز تلفن
  • گروه هایی خاص برای دریافت گزارشی دقیق تر

تعیین گروه یا دپارتمان در سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری برای دریافت گزارشی دقیق

امکان مدیریت منحصر به فرد با داشبورد های رسا

با کمک ویژگی بارز و تاثیرگذار “تعیین گروه یا دپارتمان” می توانید داشبورد هایی جداگانه متناسب با واحدهای مختلف سازمان طراحی کنید و عملکرد آنها را به صورت جداگانه و تخصصی بررسی و تحلیل نمایید. نظارت عادلانه و با اطلاع از جزئیات کار و دریافت گزارشات مستند با در نظر گرفتن بازه زمانی مشخص شده از حداقل دستاوردهای سرویس مدیریت و تحلیل تماس است. در حقیقت در این سامانه می توانید با ایجاد گروه یا دپارتمان و افزودن خطوط داخلی مربوطه به آنها برای هرکدام داشبورد گزارش و نموداری مجزا ایجاد کنید و گروه ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

تعیین گروه یا دپارتمان در سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری برای دریافت گزارشی دقیق

رای شما به این مطلب
  • 0/5
  • 0 رتبه بندی
0 رتبه بندیX
خیلی بد ضعیف متوسط خوب عالی
0% 0% 0% 0% 0%

مطالب مشابه

ترفند مدیریتی نظارت کامل بر تماس ها

خلق موفقیت جدید با نظارت کامل بر تماس ها با...

چگونه با نظارت بر مکالمات به کسب درآمد بیشتر برسیم؟

چگونه با نظارت بر مکالمات به کسب درآمد بیشتر برسیم؟...

دیدگاه شما

توجه! دیدگاه شما برای نمایش می بایست توسط مدیران تایید شود