سفر انگیزه‌ای برای تکرار زندگی دوباره است. آژانس های مسافرتی عهده‌ دار مهیا کردن شرایط سفر برای افراد هستند. راحت و آسان شدن امکان سفر و همچنین وجود تورهای متنوع که محبوبیت زیادی دارند، موجب شده که رقابت در این حوزه به شکل چشمگیری افزایش یابد. سرعت بالای رشد تکنولوژی می‌تواند در این رقابت کمک حال مدیران آینده نگر باشد. استفاده از ابزارهای کاربردی به صورت هوشمندانه و تخصصی باعث ایجاد تمایزی شگفت میان شما و رقبای تان خواهد شد. یکی از این ابزارهای کاربردی سرویس مدیریت و تحلیل تماس است. تفاوت شما و عملکردتان پس از اجرایی کردن این سرویس را می ‌توانید از میزان افزایش سود و مانده حسابتان چک کنید. تفاوت بسیار مشهود است…

 

با بهره گیری از ویژگی های سامانه هوشمند تماس می توانید در این رقابت پیروز شوید

 

“با سرویس مدیریت و تحلیل تماس یک بار برای همیشه از رقبای تان پیشی بگیرید به طوری که هیچ‌ گاه به گردتان هم نرسند”

پس از گذشت سال ‌ها و با پدیدار شدن ابزارهای گوناگون ارتباطی که با رشد تکنولوژی و تلفن ‌های هوشمند پا به عرصه حضور گذاشته اند، خطوط تلفن همچنان شاهراه اصلی ارتباطی میان شرکت ها و مشتریان هستند، که آژانس های مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تماس تلفنی از خطوط شهری با اختلاف بسیار زیاد در صدر جدول این ارتباط دوسویه قرار دارد و اکثریت ارتباطات در شرکت‌ ها بر همین پایه استوار است، اما نکته ای عجیب که بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزار های مدیریتی آن را در نظر نگرفته اند اهمیت این پل ارتباطی (خطوط شهری تلفن) میان مشتریان و آژانس های مسافرتی است. ابزاری که بتواند تحلیلی تخصصی از این درگاه به صورت کاملاً هوشمند ارائه کند تا قبل از “سرویس مدیریت و تحلیل تماس” وجود نداشت.

 

“با بهره گیری از ویژگی های سامانه هوشمند تماس می توانید در این رقابت پیروز شوید”

با بهره گیری از ویژگی های سامانه هوشمند تماس می توانید در این رقابت پیروز شوید

 

*۸ مزیت کاربردی سامانه هوشمند مدیریت تماس برای آژانس‌ مسافرتی

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به عنوان ابزاری کاربردی می ‌تواند یک همراه تاثیر گذار در راستای ارتقای کسب و کار آژانس های مسافرتی باشد و یک مدیر عملگرا می‌ تواند با تکیه بر آن رونق کسب و کار را تضمین کند. در ادامه به دستاورد هایی که در صورت اجرایی کردن این سرویس بدست خواهید آورد، اشاره کرده ایم…

 

ساده ترین روش افزایش فروش، نظارت و بهینه سازی تماس های ورودی

افزایش فروش با راهکارهای ساده ولی اثر بخش

ساده ترین روش افزایش فروش، نظارت و بهینه سازی تماس های ورودی است. بدین معنا که با بررسی گزارشات هر واحد یا کانتر می توانید استراتژی آژانس را به گونه ای طرح ریزی کنید که تماس های ورودی بر همان اساس بهینه سازی شوند. آشنایی با ساعت اوج کاری هر واحد، شناسایی پرکارترین و کم کارترین پرسنل، بررسی علل بی پاسخ ماندن تماس ها در هر کانتر و همچنین شناخت سود آورترین تماس ها نیز از جمله مواردی است که تحلیل و در نهایت مدیریت آنها می ‌تواند سود بیشتر را تضمین نماید.

بیش از ۷۰ ویجت کاربردی می تواند در این راه کمک رسان مدیران هدف گرا باشد، ویجت هایی که با مشاهده گزارشات آنها علل ضعف و یا بازدهی هر پرسنل را مشاهده کنید و با استفاده از ترفندهای مدیریتی خود ضعف های شناسایی شده را پوشش دهید.

 

روش های موثر برای افزایش بهره‌ وری در آژانس مسافرتی

بهره وری به معنای به دست آوردن حداکثر سود ممکن با استفاده از حداقل امکانات است و ساده ترین راه برای ارتقاء بهره‌ وری کارمندان، نظارت بر عملکرد و مقایسه آن هاست. آیا می دانید کدام داخلی و پرسنل شما سود آوری بیشتری داشته؟ و از آن مهم تر تعداد تماس های پاسخ داده شده توسط آن فرد را می دانید؟ تمامی ویجت ها برای پاسخ به هزاران سوال این چنینی در خدمت شما هستند و بهترین راه برای ارتقاء بهره ‌وری (پس از مشاهده و بررسی گزارشات داشبورد) به اشتراک گذاشتن تجربیات بین کارمندان است. به همین سادگی پیشرفت میسر می شود…

در پنل مدیریتی خود می توانید با دو کلیک داشبورد های مختلف برای کنترل و بهبود بهره ‌وری پرسنل بسازید

هر فرد باید در طول ۸ ساعت کار روزانه بازدهی مناسبی داشته باشد، سنجش این بازدهی تنها در یک دقیقه قابل پیگیری و مشاهده است. با کنترل روزانه داشبورد در کوتاه ‌ترین زمان، راهکارهای مفیدی در پیش چشمانتان نقش می بندد که موجب بهبود کیفیت عملکرد کارمندان خواهد شد و نتیجه آن شکل گیری مجموعه ای پویا و خلاق است.

“در پنل مدیریتی خود می توانید با دو کلیک داشبورد های مختلف برای کنترل و بهبود بهره ‌وری پرسنل بسازید”

 

با انتخاب تاثیر گذارترین روش تبلیغ برای هر واحد مختلف در آژانس مسافرتی، سرمایه را مدیریت کنید

انتخاب تاثیرگذار ترین راه تبلیغ در آژانس های هواپیمایی

بخش عمده هزینه در شرکت ها صرف تبلیغات می شود، اما تا به امروز ابزار مناسبی برای کنترل و بررسی میزان بازخورد و تاثیر هر تبلیغ وجود نداشته است. با استفاده از ویجت های مختلف می توانید بازخورد تبلیغ را گزارش گیری کنید. در گزارشات به سادگی تعداد تماس های دریافتی از هر تبلیغ مشخص شده است. تماس ورودی و تعداد زنگ های دریافتی از هر تبلیغ بهترین و دقیق ترین نوع سنجش کیفیت تبلیغات است.

تصور کنید در روزنامه، تراکت، شبکه اجتماعی و وبسایت تبلیغات کرده‌اید. گزارش نهایی به شما اعلام می کند که ۱۳۰ تماس ورودی از روزنامه، ۵۰ تماس ورودی از تراکت، ۲۵۰۰ تماس ورودی از شبکه اجتماعی و ۱۶۰۰ تماس ورودی از وبسایت داشته اید. پس از مشاهده این گزارش قطعاً مدیریت تبلیغات آسانتر و همچنین منطقی تر صورت می گیرد و از هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری می شود.

“با انتخاب تاثیر گذارترین روش تبلیغ برای هر واحد مختلف در آژانس مسافرتی، سرمایه را مدیریت کنید و هم چنین سودآوری بیشتری را ایجاد کنید.”

 

بایگانی و آرشیو اطلاعات به بهترین روش در آژانس مسافرتی

بانک اطلاعاتی، مهم ترین گنجینه هر شرکت حساب می شود و حفظ و نگهداری صحیح از آن کاری سخت در هر کسب و کار است. اهمیت بایگانی اطلاعات به علت ارزش بالای داده هاست و همچنین تحلیل هایی است که بر اثر جمع آوری آن ها، قابل نظارت می شوند. یکی از ترس های بزرگ مدیران از دست دادن این اطلاعات بوده که ممکن است گاهی بر اثر سهل انگاری و یا گاهی به علت انتخاب نامناسب هاست یا سرور باشد. یکی از مزیت های استفاده از سرویس مدیریت و تحلیل تماس برای شما، امنیت بالا در حفظ و حتی دسترسی به اطلاعات است. تمامی اطلاعات در سرورهای قدرتمند آمازون حفظ و نگهداری می‌شوند، سرورهایی که در نقاط مختلف دنیا مستقر هستند و ایمن ترین درجه حفاظت را دارند. امکان دسترسی آسان به تمامی اطلاعات تماس در طی ۵ سال و مقایسه هر روز از سال با یکدیگر و یا حتی با بررسی عملکرد مختلف کانترها در سالیان مختلف از حداقل امتیازات بایگانی اطلاعات است.

آینده ای قوی از تجربیات گذشته بسازید و این کار را براساس گزارشات آماری دقیق انجام دهید

“آینده ای قوی از تجربیات گذشته بسازید و این کار را براساس گزارشات آماری دقیق انجام دهید”

 

۸۰% سود کسب و کارتان را تنها، ۲۰% از مشتریان تشکیل می دهند

شناخت مشتریان ثابت مهمترین اصل فروش

“۸۰% سود کسب و کارتان را تنها، ۲۰% از مشتریان تشکیل می دهند. ”

مشتریان طلایی یا VIP همان افرادی هستند که به شما وفا دارند و مشتری دائمی شما محسوب می شوند و برای سفر فقط از خدمات شما استفاده می‌کنند. آیا آنها را می شناسید؟ نحوه ارتباط این افراد با شما یک طرفه است؟ ویجت شماره های پر تکرار ورودی به شما اطلاع می دهد که چه افرادی در دوره های مختلف زمانی با شما تماس گرفته اند و با طبقه بندی آنها می توانید یک بانک اطلاعاتی جامعی از مشتریان طلایی و وفادارتان ایجاد کنید.

با سامانه هوشمند مدیریت تماس به راحتی آن ۲۰% را شناسایی کنید و با درایتی هوشمندانه آنها را مدیریت کرده و تجربه فروشی فوق ‌العاده را رقم بزنید.

 

تبلیغات هوشمند و تاثیر گذار در آژانس گردشگری

تبلیغات در این سامانه بسیار هوشمندانه قابل برنامه ریزی است و با استفاده از این روش تاثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطب خواهد داشت. با بهره گیری از نسخه سازمانی، سامانه هوشمند مدیریت تماس می توانید بر دو روش و یا استراتژی از فرصت ‌های به وجود آمده، استفاده کنید.

تکریم مشتری، مهمترین پیامد مثبت سرویس پیامک هوشمند تکریم مشتری است، به این معنا که می توانید در صورت دریافت هر تماسی از موبایل، برای فرد تماس گیرنده پیامکی خاص و هوشمند ارسال کنید که بر اساس هر داخلی و حتی ساعات روز متفاوت باشد.

تبلیغات هوشمند و تاثیر گذار در آژانس گردشگری

معرفی تور ها و خدمات، ارسال پیامک های تبلیغاتی پس از اتمام هر مکالمه و معرفی تور و یا کدهای تخفیف. روش دیگر استفاده در صورت بی پاسخ ماندن تماس هاست که می توان متن گوناگون برای اتفاقات تعریف کرد، و یا حتی اعلام به واحد مربوطه برای برقراری تماس با مشتری که در پایان ساعت اداری با آن کانتر تماس گرفته است.

تمام این عملکرد ها به صورت هوشمند و خودکار می باشند. لازم به ذکر است که این ویژگی با پنل پیامکی که قابلیت API داشته باشد، امکان پذیر است.

 

استفاده از ویجت های هزینه ‌ای، راهکاری اساسی و کاربردی برای کاهش و مدیریت هزینه ها در آژانس های مسافرتی

روش های موثر در کاهش هزینه در آژانس مسافرتی

بخش بزرگی از درآمد آژانس مسافرتی، صرف هزینه هایی می شود که نظارت بر آنها گاهی سخت و شاید بسیار زمان بر است، با استفاده از سرویس مدیریت و تحلیل تماس می توانید تمامی هزینه ها را شناسایی کنید و برای کاهش و یا حتی از بین بردن هزینه ها اقدام کنید. از جمله مواردی که بیشتر از سایر هزینه ها به چشم می آید هزینه حقوق پرسنل و قبض تلفن است. راهکار ما در سامانه هوشمند مدیریت تماس، معرفی روش هایی است که بتوانید از شکل گیری هزینه ‌های غیرضروری در دو مورد گفته شده، جلوگیری کنید.

دسته بزرگ ویجت های مدیریت هزینه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از طولانی ترین تماس ها آگاه شوید و هزینه ایجاد شده هر تماس را مشاهده کنید. از نمونه این ویجت ها می توان به بیشترین شماره های گرفته شده، پرکارترین داخلی ها بر اساس تمام تماس خروجی اشاره کرد. یکی از مهم ‌ترین ویجت ها در این دسته، ویجت هزینه تماس های خروجی است که وظیفه آن نمایش هزینه ایجاد شده برای هر مکالمه است. شما به عنوان مدیری فعال می توانید با آگاهی از هزینه هر تماس، برای کاهش هزینه های مجموعه، راهکارهایی مناسب را پیاده سازی کنید.

“استفاده از ویجت های هزینه ‌ای، راهکاری اساسی و کاربردی برای کاهش و مدیریت هزینه ها در آژانس های مسافرتی”

 

کمک به انتخاب بهترین استراتژی در آژانس هواپیمایی

پس از استفاده و راه اندازی سرویس مدیریت و تحلیل تماس، اوضاع کار در آژانس مسافرتی شما کاملاً متفاوت است و در این شرایط اطلاعات شما بیشتر از گذشته بوده و کاملا دقیق است. حداقل نتایج به دست آمده آگاهی از اوج ساعت کاری هر کانتر، شناخت پر کارترین داخلی ها، شناسایی تاثیر گذارترین کارمند، آشنایی با سودآورترین کانتر، اطلاع از اولین و آخرین تماس ورودی در طی روز و… است که بر همین مبنا می توانید بهترین استراتژی را پیاده سازی کنید.

موفقیت، نیازمند دانشی است که سرویس مدیریت و تحلیل تماس آن را در اختیار شما قرار می دهد

انتخاب بهترین ساعت کاری آژانس گردشگری برای مدیریت بهتر تماس ها، تغییر در سبک تبلیغات بر اساس زنگ خور هر کانتر و یا سود آورترین خدمات، تنظیم آیین ‌نامه برای مرخصی در هر کانتر به صورت اختصاصی، جابجایی یا استخدام و یا حتی تعدیل نیرو متناسب با عملکرد هر کانتر از حداقل مواردی است که باعث می ‌شود تا به آژانس هواپیمایی موفق تبدیل شوید.

“موفقیت، نیازمند دانشی است که سرویس مدیریت و تحلیل تماس آن را در اختیار شما قرار می دهد.”

 

مدیریت زمان برای پاسخگویی بهتر تماس ها

مدیریت زمان برای پاسخگویی بهتر تماس ها

زمان، یک اصل مهم در برقراری ارتباط است. پاسخگویی به تماس در بهترین ‌زمان، خوش قول بودن و همچنین اهمیت دادن به وقت فرد تماس گیرنده از نکات مهم در ماندگار شدن این ارتباط است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که هر فردی که با آژانس مسافرتی شما تماس می گیرد، چقدر پشت خط می ماند تا بتواند با فرد مورد نظر خود صحبت کند؟ آیا از میانگین مکالمه داخلی ها با هر فرد تماس گیرنده خبر دارید؟ راهکاری برای مدیریت تماس دریافتی در پایان ساعت اداری دارید؟ سوالات بیان شده از نمونه نکاتی است که باعث عدم موفقیت در یک آژانس مسافرتی می ‌شود.

شما به عنوان یک مدیر نابغه می توانید با فعال سازی فقط ۳ ویجت در داشبورد مدیریتی خود تمامی موارد را مبتکرانه برطرف کنید و نتیجه حاصل از استفاده ویجت ها را می ‌توانید در گزارش ماه قبل و این ماه در داشبورد بررسی کنید.

 

مدیریت امکانات و توانمندی ها در آژانس مسافرتی

هر آنچه که در مجموعه وجود دارد، جزء امکانات و توانمندی های شما است و استفاده بهینه و مناسب از آنها روندی توقف ناپذیر است که باید هر لحظه نو به نو شود. مدیریت امکانات و توانمندی ها در حقیقت رهبری هر آن چیزی است که مطرح شد. مدیریت خطوط شهری، پرسنل، تبلیغات، ارتباطات، مشتریان، اطلاعات و …

سرویس مدیریت و تحلیل تماس، معیاری استاندارد برای مدیریت امکانات و توانمندی ها در آژانس مسافرتی است

استفاده از سامانه هوشمند در آژانس مسافرتی و دریافت گزارش های تفصیلی و یا حتی اجمالی نتیجه ای جز پیشرفت ندارد. توانمند سازی و بهره گرفتن از تک تک امکاناتی که تا قبل از آن به شدت نادیده گرفته شده بود اولین دستاورد خواهد بود. یک مثال بسیار ساده که اکثر مدیران آن را فراموش کرده اند انتخاب مناسب ترین خط شهری در تبلیغات است، این سامانه به شما کمک می کند تا خط شهری پر تماس را بشناسید، اینک راهکار مشخص است استفاده از آن خط برای تبلیغات و بکارگیری روش هایی مانند دایورت یا روتاری برای آزاد نگهداشتن خط به صورت مستمر.

“سرویس مدیریت و تحلیل تماس، معیاری استاندارد برای مدیریت امکانات و توانمندی ها در آژانس مسافرتی است”

 

داشبورد های مختلف و ویجت ها در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه ایجاد می شوند. سادگی کار با سامانه، گویا و شفاف بودن آن موجب ایجاد تغییراتی جدی در کسب و کارتان خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۰۳۰۶۰ تماس حاصل فرمایید.

رای شما به این مطلب
  • 5/5
  • 1 امتیاز
1 امتیازX
خیلی بد ضعیف متوسط خوب عالی
0% 0% 0% 0% 100%

دیدگاه شما

توجه! دیدگاه شما برای نمایش می بایست توسط مدیران تایید شود