سرویس مدیریت و تحلیل تماس یک پلت‌فرم حرفه ‌ای و هوشمند است که با ویژگی های مختلف و قابلیت های گوناگون در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند آنالیزی دقیق و موثق را از مکالمات دفاتر خود داشته باشند. تفاوتی ندارد، شما دارای یک دفتر هستید و یا مجموعه چند ملیتی می باشید. پشتیبانی از کال سنتر و سانترال های مختلف و تعریف آنها به عنوان داشبورد به شما اجازه می دهد تا گزارش کامل و جامع را از تماس ها داشته باشید. در ادامه به بیان قابلیت ‌های این سرویس خواهیم پرداخت…

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ سانترال و کال سنتر

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید هر مدل دستگاه سانترال و کال سنتر را در داشبورد مدیریتی خود تعریف کنید. سازگاری با پر استفاده ترین کالسنتر ها مانند، کال سنتر سیسکو و سانترال پاناسونیک و حتی استریسک، الستیکس و… از جمله ویژگی‌های بارز این سرویس تحت وب است.

امکان تعریف هشدار برای موارد خاص

برای مدیریت حرفه‌ ای و ویژه تماس ها می توانید با استفاده از ویژگی هشدار مکالمات را هوشمند کنید. ارسال پیامک به فرد تماس گیرنده و یا امکان اعلام هشدار های خاص برای فرد مسئول از طریق ایمیل و یا پیامک از جمله امکانات پرکاربرد است که می تواند به راحتی به پیشرفت مجموعه شما کمک کند.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

آنالیز و تحلیل تماس ها با یک نگاه

نمودارهای گرافیکی مختلف به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید اطلاعات خود را بر اساس موارد مختلف طبقه بندی کرده و گزارش دقیق از آنها دریافت کنید. نمودار ها، انواع مختلفی از تحلیل ‌ها را ارائه می دهند. از جمله نوع تماس‌ها، ترافیک تماس ها و وضوح تماس های همزمان را می توانید مشاهده کنید.

ادغام با سرویس های بزرگ اینترنتی

شما می توانید قابلیت های سرویس مدیریت و تحلیل تماس خود را به وسیله ادغام با سرویس های بزرگ آنلاین مانند Slack و Zapier بیش از پیش گسترش دهید. به عنوان مثال به وسیله ادغام با Slack، هشدارهای سرویس مدیریت و تحلیل تماس را در کانال Slack خود دریافت خواهید کرد و با کمک Zapier می توانید سرویس مدیریت و تحلیل تماس خود را به بیش از ۱۰۰۰ سرویس و نرم افزار CRM و یا حتی GMAIL متصل کنید.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

بایگانی نامحدود اطلاعات تا ۵ سال

شما می ‌توانید به اطلاعات تماس های ۵ سال اخیر خود دسترسی داشته باشید. تمامی اطلاعات تماس های شما را بدون هیچ محدودیتی در رابطه با تعداد شماره های ذخیره می ‌کنیم. ممکن است شما تنها ۱۰۰ تماس در روز داشته باشید و یا ممکن است این عدد بیش از هزار تماس باشد. این موضوع مسئله بزرگی برای ما نیست ما همه تماس ها را ذخیره می کنیم و شما می توانید در هر زمان و مکان به آن دسترسی داشته باشید.

امکان دریافت و دانلود فایل خروجی

گزارش ها را می توانید به فرمت متن، اکسل یا PDF تبدیل نمایید. فایل های تبدیل شده را می توانید با همکاران خود به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و یا آن ها را دانلود نموده و در سرور های خود نگهداری کنید، اما با توجه به سرعت بالا در ارائه گزارشات این مورد پیشنهاد نمی شود زیرا دسترسی به اطلاعات به آسانی چند کلیک است.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

تحت بستر وب، دسترسی آسان

یکی از امکانات مهم و اساسی این سرویس در دسترس بودن آن است که شما می توانید در هر زمان و با هر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد به حساب کاربری خود در این سایت مراجعه فرمایید و یا با مراجعه به اپلیکیشن های موبایل به راحتی اطلاعات تماس را مشاهده و از گزارشات مختلف استفاده کنید.

امنیت بالا در حفظ و نگهداری اطلاعات

تمامی اطلاعات شما با استفاده از کلید رمز نگار منحصر به فرد تولید شده برای شما، رمزگذاری می ‌شود. بنابراین داده هایتان محافظت خواهند شد و هیچ کس جز شما به آن دسترسی نخواهد داشت. سرورهای آمازون به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید با اطمینان خاطر اطلاعات خود را در این سرویس نگهداری کنید.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

به اشتراک گذاشتن تحلیل ها و گزارشات

شما می توانید بیش از ۵۰ داشبورد در حساب کاربری سرویس مدیریت و تحلیل تماس خود بسازید و با تمام گروه ها، افراد و سازمان خود از طریق اینترنت به اشتراک بگذارید. داشبوردهای اشتراکی در هنگام دریافت داده های جدید به طور خودکار به روز رسانی می ‌شوند و اما فرد مشاهده کننده امکان اصلاح و یا تغییر آنها را نخواهد داشت و فقط نظاره گر گزارشات است.