گزارشگر ابری، یک پلتفرم حرفه ‌ای و هوشمند است که با تحلیل و بررسی خطوط شهری و داخلی هایی که به دستگاه سانترال یا کال سنتر متصل  شده اند، گزارشاتی دقیق و کاربردی برای مدیریت بهتر را ارائه می ‌کند. این سرویس به شما اجازه می دهد تا بر روی تماس‌ های تلفنی نظارت داشته باشید، سابقه تماس هایتان را بررسی کنید و به تحلیل اطلاعات بپردازید. حاصل این کار، بهبود شیوه پاسخگویی به تماس ها و در نهایت افزایش بهره وری است. در ادامه به بیان قابلیت‌های سرویس مدیریت و تحلیل تماس خواهیم پرداخت…

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ سانترال و کال سنتر

گزارشگر ابری از طریق دستگاه سانترال و یا کال سنتر به نظارت و کنترل خطوط شهری و داخلی می ‌پردازد. اطلاعات و دیتا ارسال شده توسط هر مرکز تماس کاملا منحصر به فرد است و با برند های دیگر متفاوت است، همین امر موجب شده تا این سرویس با برنامه نویسی دقیق بتواند سازگاری کامل با تمامی مرکز تماس ها داشته باشد. پشتیبانی مرکز تماس های آنالوگ مانند پاناسونیک و پشتیبانی از مرکز تماس های دیجیتال و تحت شبکه مانند سیسکو، استریسک.

تمامی برندهای تولید کننده سانترال و یا کالسنتر تحت پوشش ما هستند. سیسکو، پاناسونیک، آوایا، استریسک، الستیکس، آمازون، اریکسون، ال جی، یه استار، سامسونگ، مایتل، شور تل، آلکاتل، نورتل، زیمنس و توشیبا… اگر مرکز تلفن شما در لیست اعلام شده نیست. با تکمیل فرم تماس اطلاعات دستگاه را بیان کرده و از دو ماه خدمات رایگان سرویس مدیریت و تحلیل تماس بهره مند شوید.

امکان تعریف هشدار برای موارد خاص

امکان تعریف هشدار یکی از ویژگی هایی است که فقط در نسخه سازمانی قابل استفاده است و به کمک این قابلیت می‌ توانید نظارتی خلاقانه بر مشتریان و پرسنل داشته باشید. ارسال پیامک به فرد تماس گیرنده (مشتری)، ارسال پیامک به کارمند در صورت دریافت تماس در پایان ساعت اداری و یا امکان اعلام هشدار های خاص برای فرد مسئول از طریق ایمیل و یا پیامک از نمونه کاربری های قابلیت هشدار است. البته که قابلیت هشدار دسته بسیار بزرگی از اتفاقات را تحت پوشش قرار می دهد و نتیجه این رویداد چیزی جز ایجاد تحولی عظیم در روند مکالمات شرکت ها نخواهد بود.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

آنالیز و تحلیل تماس ها با یک نگاه

گزارشگر ابری اولین سرویس تحلیل و مدیریت تماس است که تمامی گزارشات را در داشبورد به نمایش می کشد. تمامی اتفاقات و رویدادها را می توانید از طریق داشبورد مدیریت کنید. امکان تعریف بیش از ۵۰ پنل مدیریتی برای هر حساب کاربری فراهم شده است، با انتخاب هر کدام می توانید بیش از ۱۰ ویجت با المان گرافیکی مختلف برای دریافت بیشترین اطلاعات در کمترین زمان ایجاد کنید. تحلیل خطوط شهری، مدیریت دفاتر مختلف، بررسی داخلی ها (پرسنل) و مشتریان همگی با استفاده از ایجاد داشبورد های گوناگون قابل کنترل می باشد.

ادغام با سرویس های بزرگ اینترنتی

API مخفف Application Programming Interface است که به آن «رابط برنامه‌ نویسی نرم‌افزار» نیز گفته می شود. شما می توانید قابلیت های سرویس مدیریت و تحلیل تماس خود را به وسیله ادغام با سرویس های بزرگ آنلاین مانند Slack و Zapier بیش از پیش گسترش دهید. به عنوان مثال به وسیله ادغام با Slack، هشدارهای سرویس مدیریت و تحلیل تماس را در کانال Slack خود دریافت خواهید کرد و با کمک Zapier می توانید سرویس مدیریت و تحلیل تماس خود را به بیش از ۱۰۰۰ سرویس و نرم افزار  CRM  و یا حتی GMAIL متصل کنید.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

بایگانی نامحدود اطلاعات تا ۵ سال

اطلاعات، گنجینه ای مهم در هر شرکت است که مراقبت از آن کاری بسیار مهم و حیاتی است. دسترسی آسان، امن بودن فضا، ویروسی نشدن فایل ها و بسیاری موارد دیگر باعث می شود که نگهداری اطلاعات کاری سخت و دشوار شود. با نگهداری اطلاعات در سرور های آمازون، شما می ‌توانید به اطلاعات تماس های ۵ سال اخیر خود دسترسی داشته باشید. تمامی اطلاعات تماس های شما را بدون هیچ محدودیتی در رابطه با تعداد شماره ها در سرور های قدرتمند و امن آمازون ذخیره می ‌کنیم. ممکن است شما تنها ۱۰۰ تماس در روز داشته باشید و یا ممکن است این عدد بیش از صد ها هزار تماس باشد. این موضوع مسئله بزرگی برای ما نیست ما همه تماس ها را ذخیره می کنیم و شما می توانید در هر زمان و مکان به آن دسترسی داشته باشید.

امکان دریافت و دانلود گزارشات

یکی از قابلیت های گزارشگر ابری، امکان دریافت خروجی از تمامی گزارشات و شماره تلفن ها می باشد. امکان دانلود شماره ها به صورت فایل CSV و دریافت تحلیل ها و گزارشات به صورت جدول یا متن یا حتی فایل های PDF. مزیت این کار در دسترسی آسان و آفلاین به اطلاعات است. حتی شما می توانید فایل های دریافتی را با همکاران خود به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و یا آن ها را دانلود نموده و در سرور های خود نگهداری کنید، اما با توجه به سرعت بالا در ارائه گزارشات این مورد پیشنهاد نمی شود زیرا دسترسی به اطلاعات به آسانی چند کلیک است.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

تحت بستر وب، دسترسی آسان

اینترنت جزء جدانشدنی زندگی ما شده. امروزه با یک تلفن همراه و یا لپ تاپ می توان از راه دور مدیریتی نوین را پیاده سازی کرد، آن هم از فاصله ای چند کیلومتری. گزارشگر ابری یک سرویس آنلاین و تحت بستر شبکه است که به شما اجازه می دهد در هر لحظه و هر مکان شرکت های خود را مدیریت کنید. یکی از امکانات مهم و اساسی این سرویس در دسترس بودن آن است که شما می توانید در هر زمان و با هر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد به حساب کاربری خود در این سایت مراجعه فرمایید و یا با استفاده از اپلیکیشن های موبایل به راحتی اطلاعات تماس را مشاهده و از گزارشات مختلف استفاده کنید.

امنیت بالا در حفظ و نگهداری اطلاعات

تمامی اطلاعات شما با استفاده از کلید رمز نگار منحصر به فرد تولید شده برای شما، رمزگذاری می ‌شود. بنابراین داده هایتان محافظت خواهند شد و هیچ کس جز شما به آن دسترسی نخواهد داشت. سرورهای آمازون به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید با اطمینان خاطر اطلاعات خود را در این سرویس نگهداری کنید. تمام مراکز داده، دارای گواهینامه  ISO/IEC 27001 : 2005 سطح یک PCI DSS  و  SAS70 نوع دو هستند. داده های شما حداقل در ۳ ناحیه با رمز گذاری دقیق و دسترسی ۹۹.۹۹۹۹۹۹۹۹۹% نگهداری می شود. سیستم ابری دیتا سنتر آمازون در ۳۲ منطقه موجود در ۱۲ ناحیه جغرافیایی در سراسر جهان فعال است.

در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...
در قابلیت ها به بیان ویژگی های اصلی و مهم سرویس مدیریت و تحلیل تماس پرداخته ایم...

به اشتراک گذاشتن تحلیل ها و گزارشات

در هر حساب کاربری می توانید بیش از ۵۰ داشبورد ایجاد کنید که در هر داشبورد امکان تعریف ۱۲ ویجت وجود دارد. شما می توانید داشبورد و تمامی ویجت های تعریف شده در آن را با دوستان و همکارانتان به صورت زنده به اشتراک بگذارید. تعیین مدت زمان اشتراک بر عهده شماست. گزارشات و یا ویجت ها فقط از جانب شما قابل تغییر است و فرد دریافت کننده امکان ایجاد تغییرات را ندارد. داشبوردهای اشتراکی در هنگام دریافت داده های جدید به طور خودکار (بر اساس زمان تنظیم شما از جانب شما) به روز رسانی می ‌شوند و به یاد داشته باشید که فرد مشاهده کننده امکان اصلاح و یا تغییر آنها را نخواهد داشت و فقط نظاره گر گزارشات است.

ویجت های بلادرنگ

با استفاده از ویجت های بلادرنگ امکان مشاهده اطلاعات در زمانی کمتر از ۱۰ میلی ثانیه بر روی داشبورد امکان پذیر می باشد که پشتیبانی از این قابلیت نیازمند دانشی تخصصی است. شما می توانید با استفاده از ویژگی های بلادرنگ REAL-TIME وضعیت خطوط داخلی یا شهری، تعداد افراد در حال انتظار در صفحه پاسخگویی و میزان انتظار هر شخص برای پاسخگویی را در لحظه مشاهده کنید. وضعیت مرکز تلفن، کال سنتر یا دستگاه سانترال را به صورت بلادرنگ و آنلاین مانیتور کنید. ویجت های بلادرنگ ما تنها برای دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می ‌کنند در دسترس است.

ویجت های بلادرنگ realtime
بیش از 50 داشبورد در گزارشگر ابری

تعریف و ایجاد بیش از ۵۰ داشبورد

داشبورد فضایی قابل مدیریت است که تمامی ویجت ها، گزارش ‌ها و نمودارها در آن به تصویر کشیده می شوند. داشبورد یا پیشخوان مجموعه ای از چندین عنصر گرافیکی بسیار مهم است که خلاصه و جمع بندی از یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی را در معرض نمایش می گذارد و امکان دریافت دقیق ترین اطلاعات در کوتاه ترین زمان را فراهم آورده است. هر حساب کاربری می تواند بیش از ۵۰ داشبورد تعریف کند. شخصی سازی تحلیل ها بر مبنای گروه یا دپارتمان های شرکت و یا حتی برای یک داخلی یا خط شهری خاص و برجسته کردن نکات مهم و تمرکز بر روی هدفی خاص از حداقل کاربرد های داشبورد است.

بیش از ۷۰ ویجت یا ابزارک گزارشگیری

ویجت ها در حقیقت ابزارک هایی هستند که امکان ساختن گزارشات مختلف را برای کاربران فراهم آوردند. در سرویس مدیریت و تحلیل تماس بیش از ۷۰ ویجت مختلف برای کنترل و نظارت بر خطوط شهری، خطوط داخلی، تماس های دریافتی، خروجی و بی پاسخ و حتی صف های انتظار مکالمات فراهم شده است. برای ساده و گویا بودن گزارشات اکثر ویجت ها به صورت المان های گرافیکی طراحی شده اند، در کل ویجت ها به ۶ دسته درجه‌ ای، کاربردی، نموداری، دیتای خاص، بلادرنگ و جدولی تقسیم بندی شده اند که تمامی آنها امکان گزارش گیری بر اساس تاریخ، نام مرکز تلفن، واحد یا گروه را فراهم کرده اند.

بیش از ۷۰ ویجت یا ابزارک گزارشگیری
تعریف دپارتمان و یا گروه بندی داخلی ها

تعریف دپارتمان و یا گروه بندی داخلی ها

با استفاده از قابلیت گروه بندی کردن داخلی ها، می توانید گزارشات طبقه بندی شده دریافت نمایید. ارزیابی هر گروه از سازمان و مقایسه آنها با یکدیگر به شما اطلاعاتی کاربردی ارائه می دهد که می تواند به افزایش بهره‌ وری در مجموعه به شما کمک کند. در قابلیت گروه بندی داخلی ها و یا تعریف دپارتمان، امکان دو نوع گروه بندی فراهم شده است، استفاده از گروه بندی انجام شده در مرکز تماس و یا تعریف داخلی های خاص برای مدیریت بهتر. با کمک ویژگی بارز و تاثیرگذار “تعیین گروه یا دپارتمان” می توانید داشبورد هایی جداگانه متناسب با واحدهای مختلف سازمان طراحی کنید و عملکرد آنها را به صورت جداگانه و تخصصی بررسی و تحلیل نمایید.

محاسبه هزینه هر تماس ورودی یا خروجی

ویجت ‌های محاسبه هزینه تماس به شما کمک می ‌کنند تا در حین نظارت بر پرسنل بتوانید هزینه‌ های اضافه را کاهش دهید. هزینه تماس ها بر اساس تعرفه اپراتورهای مخابراتی محاسبه می شود. متفاوت بودن تعرفه های اپراتور ها مانند مخابرات، همراه اول، ایرانسل و رایتل هیچ ‌گونه تأثیر منفی ندارد. در همان بدو ایجاد داشبورد و فقط برای یکبار با وارد کردن هزینه مکالمه هر اپراتور می توانید در صورت برقراری هر تماس به راحتی هزینه ایجاد شده را مشاهده کنید. شما می ‌توانید هزینه هر تماس را بر اساس خطوط شهری، خطوط داخلی و گروه یا دپارتمان تعریف شده، مشاهده کنید.

محاسبه هزینه هر تماس ورودی یا خروجی
بیش از 30 گزارش

بیش از ۳۰ گزارش تحلیل و موثر

هر آنچه برای پیشرفت نیاز دارید با بررسی گذشته میسر می‌شود. گزارشات اصلی ترین قسمت در سرویس مدیریت و تحلیل تماس هستند، زیرا به واسطه آن ها می توانید بررسی و تحلیل دقیقی از کیفیت و چگونگی مکالمات در دسترس داشته باشید. برای خدمت‌ رسانی بهتر گزارشات به پنج بخش اصلی و مهم تقسیم بندی شده اند و هر کدام زیر مجموعه های تخصصی خود را دارند. این گزارشات شامل گزارشات کلی یا تاریخچه تماس ها، گزارش برترین ها یا ۲۵ تایی ها، گزارش ترافیک تماس ‌ها، گزارش‌هایی مبتنی بر خطوط داخلی یا شهری و گزارشات پیش رفته است.

به روز رسانی خودکار در کمتر از ۲ دقیقه

پردازش تمامی اطلاعات در مرکز تماس در کمتر از ۲ دقیقه صورت می ‌گیرد. زمان شما برای ما بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل شرایطی را فراهم کرده‌ ایم که تمامی اطلاعات شما در کمترین زمان پردازش شوند. تمامی گزارشات، تحلیل ‌ها و حتی ویجت های در حال نمایش در زمانی کمتر از ۲ دقیقه به روز می ‌شوند و نتیجه این عملکرد دریافت اطلاعاتی مستند است. البته این زمان قابل تغییر بوده و می توانید بر اساس نیاز و صلاح دید خود آن را تغییر دهید، نکته مهم اینست که در صورت رویداد اتفاقی جدید در این بین، نرم افزار، اطلاعات را به صورت اتوماتیک به روز می کند.

به روز رسانی خودکار در کمتر از ۲ دقیقه
شعب و مراکز تماس نامحدود (مولتی شعب)

شعب و مراکز تماس نامحدود (مولتی شعب)

گزارشگر ابری تنها راه حل برای مدیریت و نظارت بر تماس شرکت هایی است که بیشتر از یک شعبه دارند و یا تمایل دارند دفاتر مختلف را از یک مکان مدیریت نمایند. تفاوتی ندارد که شما دارای یک دفتر هستید و یا بیش از ۲۰ دفتر در سراسر جهان دارید. با قابلیت مولتی شعب به راحتی می توانید تمامی مراکز تماس را در داشبورد تعریف کنید. در حقیقت با یک حساب کاربری واحد می توانید به تعداد نامحدودی سانترال یا کال سنتر متصل شوید. منطقه جغرافیایی و حتی مرزها هیچ گونه مداخله ای در کارتان ندارند، به گونه ‌ای که انگار همگی در یک محل مستقر هستند. یک داشبورد برای کل مجموعه جهانی خود بسازید و خلاصه ‌ای از تمام مراکز تماس و شعب را بررسی کنید.

فقط ۱۵ دقیقه راه اندازی و نصب

روند نصب و راه اندازی گزارشگر ابری یک فرآیند بسیار ساده است و در صورت عدم وجود مشکل می توانید حساب کاربری در سرویس مدیریت و تحلیل تماس را در عرض حداکثر ۱۵ دقیقه راه اندازی کنید و ساختن داشبورد و تولید گزارش را شروع کنید. اگر قادر به تغییر تنظیمات اتصال دستگاه سانترال خود نیستید خدمات نصب از راه دور رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم. هم چنین امکان استفاده از گزارشگر ابری به صورت ۱۴ روز رایگان امکان پذیر است و می توانید با تکمیل فرم “ثبت درخواست ۱۴ روز استفاده رایگان” از تمامی خدمات و امکانات بهره مند شوید.

فقط ۱۵ دقیقه راه اندازی و نصب