مشاهده گزارش ریز مکالمات و تحلیل تماس ها

مشاهده گزارش ریز مکالمات و تحلیل تماس ها

نویسنده: Ali Ramezani انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷

یکی از قابلیت های دستگاه سانترال این مورد است که تمامی شماره های تماس گرفته شده از هر داخلی و یا کلیه تماس های ورودی به سانترال در آن ثبت و ذخیره سازی می شوند. این گزارشات براساس زمان، مدت مکالمه و چه داخلی تماس را آغاز کرده و بسیاری از موارد دیگر ثبت می شوند و می توان بر همان اساس و آیتم ها، آنها را به صورت دسته بندی خاص فیلتر کرد و نمایش دارد. مشاهده گزارش ریز مکالمات و تحلیل تماس ها به کمک نرم افزار گزارشگر ابری دستگاه سانترال به راحتی امکان پذیر است.

 

فرض کنید شماره فردی که حدود یک ساعت پیش با شما مکالمه تلفنی داشته است را یادداشت نکرده اید و در این لحظه نیاز به برقراری تماس با آن فرد را دارید، چه کار می کنید؟ چک کردن حافظه تلفن سانترال اولین راه حل است اما به علت اینکه تماس های ورودی بسیاری طی این مدت داشته اید شماره شخص مورد نظر از حافظه پاک شده است و یا در میان شماره های موجود دقیقا مطمئن نیستید که کدام شماره مربوط به آن فرد است و با آزمون و خطا باید به فرد دسترسی پیدا کنید.

حتی گاهی ممکن است فردی با شما تماس گرفته و ادعا کند که از شماره های شرکت به صورت مستمر با او تماس گرفته شده وبرای فرد ایجاد مزاحمت کرده است. در این لحظه چه راه حلی برای اثبات این امر به ذهن شما می رسد؟

گاهی متوجه می شوید که یکی از افراد با یک داخلی خاص خود، همواره به مکالمه تلفنی می پردازد و شما از این موضوع ناراحت هستید و برای پیگیری آن نیاز به دسترسی به شماره تماس های گرفته شده، دارید این مورد را چگونه ردیابی می کنید؟ چگونه می توانید نحوه عملکرد هر فرد را بر اساس نوع تماس های ورودی و خروجی تحلیل وبررسی کنید و نهایتا بازدهی هر فرد را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید؟

هم چنین گاهی نیاز است تا به صورت مقایسه ای هزینه های آبونمان و قبض تلفن را در یک بازه زمانی بررسی کنید و مشاهده کنید که کدام داخلی بیشترین تماس را داشته و با چه شماره هایی بوده است؟

نرم افزار گزارشگر سانترال

نرم افزار گزارشگر سانترال امکان مشاهده تمامی ریز مکالمات را دارد اما به شکلی کاملا نامنظم که اگر دانش کافی و آشنایی تکمیلی با این نرم افزار گزارشگر نداشته باشید به هیچ عنوان نخواهید توانست اطلاعات مورد نظر خود را در آن بیابید. موضوع دیگری که مطرح است وجود ریز مکالمات به صورت غیر طبقه بندی شده است و فقط یک لیست از تماس های ورودی، خروجی و از دست رفته را نمایش می دهد که هر داخلی به چه شماره ای زنگ زده و چه مقدار صحبت کرده و آن شماره چیست و یا تماس های ورودی به سانترال با چه شماره ای بوده است و با کدام داخلی های سانترال صحبت کرده است و بدترین نکته اینکه برای مشاهده تمامی موارد بیان شده حتما باید کامپیوتر خود را به دستگاه سانترال متصل کنید و در همان محل فقط می توانید ریز مکالمات را به صورت خطی مشاهده کنید.

گزارشگر ابری دستگاه سانترال

مناسبترین راه حل را گزارشگر ابری به کاربران دستگاه سانترال ارائه می دهد و آن امکان تحلیل، بررسی و مشاهده جزئیات تماس هر داخلی در هر مکانی از کره خاکی است. تمامی موارد گفته شده در سطور بالا را تصور کنید و یا حتی به این مورد فکر کنید که شما مدیر چندین دفتر در چندین منطقه جغرافیایی هستید. برای هر بار گزارشگیری باید به آن دفاتر رفته و با اتصال لپتاپ خود به سانترال از طریق کابل، ریز مکالمات را مشاهده کنید.

برای استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری که تحلیل گر قوی مکالمات سانترال است، کافیست تا در سایت ثبت نام کنید و یک لپتاپ را که اینترنت داشته باشد را به دستگاه سانترال متصل کنید. تمامی ریز تماس ها، مکالمات ورودی و خروجی سانترال به صورت آنلاین و لحظه به لحظه در سرور شما بارگذاری می شود و می توان با طبقه بندی اطلاعات هر آنچه را که می خواهید مشاهده کنید.

راه حل نرم افزار گزارشگر ابری برای معضلات مطرح شده

به نمونه معضلاتی که در ابتدا متن بیان شده بیاندیشید. نرم افزار تحلیل و آنالیز مکالمات سانترال در کمتر از یک دقیقه تمامی موارد را حل و مرتفع می نماید. وارد پنل کاربری خود شوید و اگر چندین دستگاه سانترال را در دفاتر مختلف خود معرفی نموده اید یکی از آنها را انتخاب کنید، بر اساس فیلتر های موجود در پنل، طبقه بندی را انجام دهید. کار تمام است و شما در کمتر از یک دقیقه به گزارش مورد نظر خود دست یافته اید.

تمامی گزارشات به صورت لحظه ای در سرور پنل شما بارگذاری می شود و در شرایطی با هر گوشی موبایل، تبلت، لپتاپ، کامپیوتر و… می توانید تحلیل تماس ها را مشاهده کنید و یا در جدول جستجو (سرچ) جزئیات ریز تماس با یک شماره خاص را مشاهده کنید. تمامی اطلاعات بدون نیاز به اینترنتی با سرعت و حجم بالا قابل مشاهده است.

برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ،

مطالب مشابه


دیدگاه‌ها


دیدگاه شما برای انتشار می بایست توسط مدیران تایید شود.

هیچ دیدگاهی موجود نیست!