سرویس گزارشگر ابری یک سرویس خوب و عالی برای دریافت گزارشات تماس های تلفنی در شرکت ها و کسب و کارهای مجهز به سانترال پاناسونیک است. سانترال پاناسونیک می تواند از دو طریق به سرویس گزارشگر ابری متصل شود.

روش اول: استفاده از کابل سریال RS232 و اتصال به یک کامپیوتر و نصب و راه و اندازی نرم افزار جمع آوری کننده گزارشگر ابری بر روی آن (کالکتور).

گزارشگیری با کابل سریال RS232

روش دوم: استفاده از LAN یا کابل شبکه و هماهنگ سازی نرم افزار جمع آوری کننده برای دسترسی به سانترال پاناسونیک از طریق IP، شماره پورت و نام کاربری و رمز ورود.

گزارشگیری از سانترال با کابل شبکه lan

زمانی که نرم افزار جمع آوری کننده نصب شد و به شکل درستی به سانترال پاناسونیک متصل شدید، دیگر چیزی لازم نیست. فقط کافیست وارد سرویس گزارشگر ابری شوید (داشبورد مدریتی پاناسونیک) و از مجموعه متنوعی از گزارشات لذت ببرید.

مزیت های نرم افزار مانیتورینگ تماس گزارشگر ابری در مقایسه با سایر نرم افزارها

در سرویس گزارشگر ابری نیازی به نگهداری، فراهم آوردن نسخه پشتیبانی و آپ گرید کردن کامپیوتر خود ندارید و به آسانی می توانید از هر کجای دنیا که بخواهید به گزارشات سانترال خود دسترسی پیدا کنید. گزارشات گزارشگر ابری می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد مانند بررسی نوع استفاده از هر خط تلفن و این که این تماس ها برای سازمان شما مفید هست یا نه.

در حال حاضر، گزارشات به شکل زیر است.

نرم افزار مانیتورینگ تماس گزارشگر ابری در مقایسه با سایر نرم افزارها

تماس های ورودی

گزارش تماس های ورودی به همراه جزئیات تاریخ و زمان، هویت یا ID تماس گیرنده، شماره داخلی، زمان تماس

تماس های خروجی

گزارش تماس های خروجی به همراه جزئیات تاریخ و زمان، شماره گرفته شده، شماره داخلی، زمان تماس

تماس های بی پاسخ

گزارش تماس های پاسخ داده نشده به همراه جزئیات تاریخ و زمان، هویت یا ID تماس گیرنده و شماره داخلی و پیش شماره

سوابق تماس

سوابق تمام تماس های ورودی، خروجی و بی پاسخ

گزارش پیشرفته تماس ها

با شماره داخلی، خط شهری، تاریخ و زمان، مدت زمان تماس، شماره تماس فرد تماس گیرنده و حتی DID گزارش می شوند.

  • ۲۵ شماره ی تماس گیرنده ی مکرر اول
  • ۲۵ شماره ی تماس تماس گرفته شده ی مکرر اول
  • ۲۵ شماره ی داخلی مورد استفاده ی گسترده ی اول
  • ۲۵ شماره ی داخلی مورد استفاده ی گسترده برای تماس ورودی اول
  • ۲۵ شماره ی داخلی مورد استفاده ی گسترده برای تماس خروجی اول
  • ۲۵ ترانک یا خط شهری اول
  • ۲۵ ترانک یا خط شهری ورودی اول
  • ۲۵ ترانک یا خط شهری خروجی اول
  • ۲۵ تماس ورودی با مدت زمان طولانی اول
  • ۲۵ تماس ورودی با مدت زمان کوتاه اول
  • ۲۵ تماس خروجی با مدت زمان طولانی اول
  • ۲۵ تماس خروجی با مدت زمان کوتاه اول
  • ۲۵ تماس بی پاسخ داخلی اول
رای شما به این مطلب
  • 5/5
  • 1 امتیاز
1 امتیازX
خیلی بد ضعیف متوسط خوب عالی
0% 0% 0% 0% 100%

مطالب مشابه

تنظیمات و شخصی سازی ویجت در گزارشگرابری

با یادگیری تنظیمات و شخصی سازی ویجت ها در داشبورد...

داشبورد مدیریتی چیست؟

در این مقاله به سوالی مهم و کاربردی پرداخته ایم....

دیدگاه شما

توجه! دیدگاه شما برای نمایش می بایست توسط مدیران تایید شود