نظرسنجی خودکار از تماس گیرندگان با واحد خدمات

نظرسنجی خودکار از تماس گیرندگان با واحد خدمات

نویسنده: انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

آیا مدیر مرکز خدمات هستید و می خواهید از وضعیت و میزان رضایتمندی مشتریان مطلع باشید؟

روشهای سنتی پاسخگوی نیاز شما نیستند؟

تماس مجدد با مشتریان جهت بررسی کیفیت پاسخگویی وقت زیادی می گیرد؟

ما یک راه حل ویژه را برای شما فراهم آورده ایم.

  • موارد لازم:
  1.  سرویس مدیریت و تحلیل تماس
  2.  پنل پیامک

کافی است مرکز تلفن یا مرکز تماس خود را به سرویس مدیریت و تحلیل تماسها متصل کنید، سپس تعریف کنید که سرویس به صورت خودکار برای تماس گیرندگانی که با شماره همراه تماس گرفته اند یک پیامک خودکار ارسال کند:

متن پیامک می تواند مانند زیر باشد :

از تماس شما با مرکز خدمات …. متشکریم

لطفا میزان رضایت از پاسخگویی ما را با ارسال عدد ۱ تا ۵ برای عالی بفرمایید.

کافی است در سامانه پیامک خود یک نظر سنجی تعریف کنید و نمودارهای درصد رضایت مشتریان خود را به راحتی بررسی کنید.

مرحله ۱

-module=Voting

مرحله ۲

-module=Voting (1)

نمونه نمودار در سامانه پیامک

-module=Voting (2)

نمونه نمودار بر اساس پیش شماره های مشتریان مرکز خدمات

-module=Voting (4)

اگر علاقه مند به راه اندازی این سرویس هستید و نیاز به کمک ما دارید خوشحال می شویم صدای شما را بشنویم.

برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ،

مطالب مشابه


دیدگاه‌ها


دیدگاه شما برای انتشار می بایست توسط مدیران تایید شود.

هیچ دیدگاهی موجود نیست!