پشتیبانی از سرویس مرکز تماس ابری Amazon connect

پشتیبانی از سرویس مرکز تماس ابری Amazon connect

نویسنده: Ali Ramezani انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

گزارشگیری مرکز تماس ابری آمازون

 

سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی از مرکز تماس ابری Amazon connect نیز پشتیبانی می کند.

شما با استفاده از سرویس گزارشگیری و مدیریت تماسها می توانید به داشبوردها و گزارشات متنوع از وضعیت ارتباطات تلفنی خود دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که همکاری فیمابین بین سرویس pbxdom و  amazon اولین سری از مراکز تلفنی ابری

می باشد که توسط pbxdom پشتیبانی می گردد.

در حال حاضر تیم توسعه شرکت در حال نهایی سازی و توسعه سیستمهای مرکز تماس مایتل Mitel

می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ،

مطالب مشابه


دیدگاه‌ها


دیدگاه شما برای انتشار می بایست توسط مدیران تایید شود.

هیچ دیدگاهی موجود نیست!