پشتیبانی بیش از ۱۵۰ نوع سانترال

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ نوع سانترال

نویسنده: شیوا فقیه نژاد انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷

وجود دستگاه سانترال در یک شرکت باعث می شود تا بتوان تماس های دریافتی را به بهترین شکل مدیریت کرد و با گروه بندی کردن داخلی ها می توان تماس های ورودی را مکانیزه سازی نمود. این عمل به افرادی که با آن شرکت تماس می‌گیرند کمک می ‌کند تا بهتر بتوانند با واحد مربوطه خود ارتباط برقرار کنند. همچنین از دیگر ویژگی‌ های دستگاه سانترال این است که می ‌تواند برای هر داخلی نوع خاصی از محدودیت‌ها را اجرا کند و یا قابلیت های خاص را با توجه به گروه بندی های انجام شده برای برقراری تماس ارائه نماید. این ویژگی ها از اصلی ترین ویژگی ها و امکانات دستگاه سانترال به شمار می آید که می توان گفت در تمامی دستگاه های سانترال یکسان است و فقط روش فعال سازی آنها متفاوت است.

سرویس مدیریت تماس و تحلیل

یکی از ویژگی ‌های بارزی که دستگاه سانترال دارد این است که می توانند در یک حافظه بسیار کوچک و محدود گزارش تمامی تماس های دریافتی و تماس های خروجی را در خود ذخیره کند. هر فرد می ‌تواند این گزارش‌ ها را دریافت کند، اما این گزارشات به صورت کاملا به هم ریخته در دستگاه سانترال وجود دارد و خوانایی آنها بسیار کم است. سرویس مدیریت گزارش گیری و تحلیل تماس ها به کاربر کمک می کند تا بتواند تمامی اطلاعات را به صورت کامل ذخیره سازی کند و پس از ذخیره سازی آن ها را تحلیل، بررسی و مقایسه نمایند.
تعداد تماس های دریافتی در طول روز، تعداد تماس هایی که از شرکت گرفته می‌شود، تعداد تماس های بی پاسخ، مدت زمان انتظار هر فرد برای اتصال به اپراتور مورد نظر، میانگین تماس های دریافتی و بسیاری از اطلاعات دیگر که همگی در این نرم افزار وجود دارد. اگر این گزارشات را مورد استفاده قرار دهید می توانید چشم ‌انداز بهتری از وضعیت تلفن های شرکت را توصیف کنید. سرویس مدیریت گزارش گیری و تحلیل تماسها تمامی اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و به صورت نمودار های کاملا ساده و قابل فهم و اینکه در یک نگاه اطلاعات تمامی اطلاعات را ارائه کند برگزار می کند.

سرویس مدیریت تماس سازگار با تمامی مدل های سانترال

همانطور که بیان شد سرویس مدیریت تماس می‌ تواند با تمامی مدل های دستگاه سانترال سازگاری داشته باشد و تمامی اطلاعات مورد نیاز را از آنها دریافت کرده و به صورت نمودار های مشخص به مدیریت ارائه کند. این اطلاعات به صورت لحظه به لحظه دریافت می شود و در زمانی بسیار کوتاه پردازش شده و بر روی داشبورد به نمایش در می آید.

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ نوع سانترال - سازگاری با تمامی دستگاه  سانترال و تحلیل تمامی داده ها به صورت مستمر

سرویس مدیریت تماس سازگار با دستگاه سانترال پاناسونیک

می ‌توان با جدیت بیان نمود که اغلب شرکت های کوچک که در ایران فعالیت دارند از سانترال پاناسونیک استفاده می‌ کنند و این برند در مدل های بسیار گوناگون با ظرفیت های مختلف ارائه و روانه بازار شده است. این سرویس قابلیت اتصال به تمامی این مدل ها را داشته و می ‌تواند به کاربران مجموعه خدمات لازم را ارائه کند. فعال سازی داشبورد موجب دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز از این مرکز تلفن می شود. تمامی قابلیت ها سرویس مدیریت تماس و سیستم های گزارش دهی آن با دستگاه های سانترال پاناسونیک هماهنگ و سازگار است.

با توجه به اینکه اکثر مدل های سانترال پاناسونیک آنالوگ می باشند، لازم به ذکر است که این نکته را بیان نموده که سرویس مدیریت، گزارش گیری و تحلیل تماس ها با تمامی مدل ها سازگاری داشته و می‌ تواند گزارشات را دریافت، تحلیل، مقایسه و ارائه نماید.

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ نوع سانترال - سازگاری با تمامی دستگاه  سانترال و تحلیل تمامی داده ها به صورت مستمر

سرویس مدیریت تماس سازگار با سیسکو CISCO

برند سیسکو اولین برند جهان و محبوب ترین و پرفروش ترین تولید کننده دستگاه سانترال است که می ‌توان گفت تا امروز توانسته بسیاری از نیازهای شرکت ها را برآورده سازد. سیستم تحت شبکه سیسکو باعث شده تا تمامی اطلاعات و داده ها بر روی پل ارتباطی مستحکم شبکه تردد کنند و نتیجه این امر سازگاری بسیار زیاد میان این سیستم ارتباطی و سرویس مدیریت تماس شده است. این دستگاه‌ های هوشمند به گونه‌ ای طراحی شده‌اند که گزارشگر تماس می تواند به خوبی با آنها همگام شود و اطلاعات را دریافت کرده و بر روی داشبورد ارائه کند.

سیسکو ظرفیت و امکانات بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می کند و ما به عنوان نمایندگی انحصاری PBXDOM در ایران که پارتنر سولوشن شرکت سیسکو است، این امکان را داریم که با تمامی مدل هایی که در حال حاضر توسط سیسکو تولید و طراحی شده است سازگاری داشته باشیم. سیسکو اولین و آخرین انتخاب شرکت های بزرگ است به همین دلیل است که ما می گوییم می توانیم با این این سیستم هوشمند همگام باشیم زیرا ما توانسته ایم به عنوان شریک سیسکو باشیم و تمامی خدماتی که توسط سیستم هوشمند تحت شبکه سیسکو ارائه می ‌شود را تحلیل و بررسی کرده و به صورت یک گزارش کاملا خوانا و قابل درک ارائه کنیم.

آنالیز تماس های سیسکو امکانی است که به صورت شبانه روز انجام می شود و دسترسی شما به آن اطلاعات صرف نظر از مکان و زمان به راحتی امکان پذیر است. تحلیل سانترال سیسکو و امکان ارائه گزارشات جدولی و یا مقایسه کاربران آن به صورت جداول نقطه به نقطه به حداقل ویژگی های کاربردی سرویس مدیریت تماس می باشد. تمامی اطلاعات در سیسکو پایدار بوده و قابل استناد می باشد.

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ نوع سانترال - سازگاری با تمامی دستگاه  سانترال و تحلیل تمامی داده ها به صورت مستمر

سرویس مدیریت و تحلیل تماس سازگار با استریسک ASTERISK

استریسک جزء ۵ برند محبوب دنیاست و می ‌توان گفت اولین برند پرکاربرد می باشد. این ویژگی های جنجالی را شاید بتوان به دلیل اپن سورس بودن این نرم‌ افزار دانست و اینکه هیچ گونه محدودیتی برای توسعه دهنده وجود ندارد. این سیستم انعطاف ‌پذیر به کاربر اجازه می ‌دهد تا متناسب با هدفی که دارد سیستم را پیاده سازی کند. قابل برنامه ریزی بودن منحصر به فرد ترین ویژگی ASTERISK می باشد. دسترسی آسان و امکان تغییر موارد بر اساس آن چیزی که نیاز است از مهم ترین ویژگی هایی است که می توان برای استریسک بیان نمود.

همانطور که بیان شد این سیستم بسیار منعطف است و به همین دلیل سازگاری با این سیستم بسیار آسان بوده و هیچ گونه خللی در حین کار به وجود نخواهد آمد. تحلیل و بررسی سریع اطلاعات و داده ها، گزارش دهی آسان، سهولت در چارت بندی و دسته بندی اطلاعات می تواند از دستاوردهایی باشد که در سرویس مدیریت و تحلیل تماس وجود دارد.

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ نوع سانترال - سازگاری با تمامی دستگاه  سانترال و تحلیل تمامی داده ها به صورت مستمر

سرویس تحلیل گر تماس سازگار با سانترال آوایا

آوایا از جمله برندهایی است که در ایران از آن بسیار استفاده می شود. دستگاه های سانترال تولید شده توسط این برند دارای دسته بندی های مختلفی از جمله دیجیتال، انالوگ و تحت شبکه است که هر کدام از آنها برای شرکت هایی خاص مناسب بوده و طرح ریزی شده اند. سرویس تحلیل گر تماس به خوبی می تواند با تمامی مدل های سانترال آوایا همگام سازی کند. امکان دریافت اطلاعات و تحلیل آنها در کمترین زمان از ویژگی هایی است که می توان برای این سرویس گزارش گیری نام برد.

از دیگر برندهایی که سرویس گزارش گیری و تحلیل تماس با آنها سازگاری دارد و می ‌توان به آنها اشاره داشت..

  • آمازون
  • توشیبا
  • زیمنس
  • نورتل
  • اریکسون
  • آلکاتل
  • ان ای سی
  • شورتل
  • یا استار
  • سامسونگ
  • میتل
  • ال جی
  •  

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ نوع سانترال - سازگاری با تمامی دستگاه  سانترال و تحلیل تمامی داده ها به صورت مستمر

اشاره کرد. این سرویس پورتال به گونه ‌ای برنامه ‌ریزی و طراحی شده است که نوع دستگاه سانترال هیچ اهمیتی ندارد و می ‌تواند به صورت صد در صد سانترال آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را تحت پوشش خود قرار دهد. اگر دستگاه سانترال شما در لیست وجود ندارد می توانید با ارائه اطلاعات آن به ما از سه ماه اشتراک رایگان سرویس مدیریت تماس بهره مند شوید. کافی است تا بر روی “فرم تماس” کلیک کرده و اطلاعات دستگاه سانترال خود را بیان کنید و از اشتراک سه ماهه رایگان ما بهره مند شوید.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مشابه


دیدگاه‌ها


دیدگاه شما برای انتشار می بایست توسط مدیران تایید شود.

هیچ دیدگاهی موجود نیست!