تاثیر تبلیغات و بازاریابی


[vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_gap height=”۵۰″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_header style=”style۲″ color=”dark” is_image=”” title=”تاثیر تبلیغات و بازاریابی”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][vc_column_text css=”.vc_custom_۱۴۵۱۹۱۹۵۷۲۳۹۶{margin-right: ۶۰px !important;border-right-width: ۶۰px !important;}”]116

  1. شناسایی درصد تاثیرگذاری تبلیغات و امور بازاریابی و اثر آن بر زنگ خورهای واحد فروش و بازاریابی
  2. شناسایی موثرترین تبلیغات و بازاریابی بر اساس نمودار تماس های روزانه
  3. شناسایی و بررسی منطقه ای بر اساس کشور ، استان در تبلیغات و فروش
  4. بررسی و شناسایی کارمندان و بازاریابان پر تلاش
  5. بررسی و شناسایی کارمندان و بازاریابان و آموزش با الگوهای واقعی از تماس های آنها
  6. شناسایی و بررسی میزان علاقه مندان بر اساس نوع تلفن ، کد منطقه و سایر….
  7. جلوگیری از سوخت هزینه تبلیغات

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_gap height=”۱۰۰″][/vc_column][/vc_row]