من به شخصه بیشتر مهارت های اصلی خود را از طریق خودآموزی کسب کرده ام. زمانی که مسئولیت خاصی ندارم، همیشه آماده شروع یادگیری چیزهای جدید هستم. همچنین انتخاب یک مهارت یا دانش جدید مشکلات و سختی های خاص خود را دارد. به عنوان یک خودآموز چیزهای زیادی را از تجربیاتم یاد گرفتم و در مورد اشتباهاتم چیزهای زیادی را کشف کرده ام.  در اینجا مواردی است که کاملا به ذهنم سپرده ام و قبل از این که به جلو حرکت کنم و چیزهایی در مورد این که کجاها این اتفاق می افتد، با سرمایه گذاری به میزان مساوی در زمان برای تمام چیزهایی که پیش روست، آن را کاملا اولویت بندی کرده ام.

خود آموزی اصل مهم در موفقیت

نه! اکنون، این رویکرد را کاملا رد می کنم.

برترین و پرکاربردترین ویجت ها

به عنوان مثال، اگر قصد داشته باشیم تا دوره ای را ادامه دهیم، ایده خوبی به نظر می رسد اگر که لیست خلاصه ای از تمام موضوعات در این دوره را داشته باشیم. این کار به ما کمک می کند تا مهم ترین موضوعات را پیدا کنیم، موضوعاتی که با آنها نا آشنا هستیم. در نتیجه، وقتی به سراغ آنها می رویم، سعی می کنیم تا آنها را تاثیرگذارتر و با توجه بیشتری یاد بگیریم. این موضوع نیز باعث ایجاد نوعی انگیزه می شود تا آنها را هدف خود قرار دهیم و به دنبال جستجو و کشف و به کاربردن آنها باشیم. تمام این موارد برای سرویس مدیریت و تحلیل تماس نیز صدق می کند.

برترین و پرکاربردترین ویجت ها

پس از تنظیم و اجرای سرویس مدیریت و تحلیل تماس به منظور نظارت و مدیریت تماس های تلفنی خود در شرکتتان، نیازمندید زمانی برای استراحتی کوتاه صرف کنید و تمام حواس خود را جمع کنید تا بتوانید چگونگی کار کردن و بهره کافی بردن از این خدمت رسانی را پیدا نمایید.

به راحتی با کلیک کردن بر روی دکمه Add Dashboard (اضافه کردن داشبورد)، یک داشبورد ایجاد نمایید. نام مورد نظر خود را انتخاب، به پیش رفته و چندین ویجت اضافه کنید.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس، ویجت های فراوانی دارد که از ویجت های به ظاهر ساده تا ویجت های تحلیلی و مفید طبقه بندی می شود. بالغ بر ۷۰ ویجت در دسترس است که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

افزودن یک ویجت به سرویس مدیریت و تحلیل تماس، کاملا شبیه بازی یک کودک است؛ به قسمت بالای داشبورد بروید و بر روی Add Widget (اضافه کردن ویجت) کلیک نمایید. سپس در قسمت بالا یک باکس گفتگو باز می شود تا نوع ویجت خود را انتخاب کنید و بعضی از تنظیمات را برای آن انجام دهید.

برترین و پرکاربردترین ویجت ها

ویجت ها یک سری تنظیمات کلی دارند. اما هیچ گاه فراموش نکنید تا چک باکس Dynamic Mode را بررسی کنید تا دامنه پویایی را برای زمان داشته باشید. این دامنه زمانی می تواند برای تطبیق با تاریخ کنونی تغییر کند (در حقیقت در هر بار باز کردن نرم افزار تاریخ مورد نظر به روز می شود. به طور مثال اگر “دیروز” را انتخاب کرده اید در صورت انتخاب تاریخ پویا گزارشات همواره اطلاعات و گزارشات “دیروز” را نمایش می دهند)

برترین و پرکاربردترین ویجت ها

اکثر ویجت ها بر روی لیست بدیهی و آشکار هستند، بدین معنا که هر کاربر می تواند تنها با اعتماد به آن که نام این ویجت ها صریحا بر چه دلالت دارند، از استفاده از آنها سر در بیاورند. یک شیوه نام گذاری خوب به کاربران کمک می کند تا به میزان زیادی در وقت صرفه جویی نمایند. در هر حال، ویجت های بسیار مفیدی وجود دارند که کاربران را مستلزم می سازند تا در وهله اول استفاده از آن ها را یاد بگیرند. به همین منظور، توصیه می کنم صفحه کمک داشبورد را باز و در رابطه با آنها شروع به خواندن کنید.

برترین و پرکاربردترین ویجت ها

این کار باعث می شود تا مطمئن شوید تمام چیزهایی را باید در مورد سرویس مدیریت و تحلیل تماس بدانید را، می دانید. در نتیجه، به شیوه بهتری از خدمات استفاده خواهید کرد. این ۱۷ مورد در لیست زیر تمام ویجت هایی هستند که باید برای کشف و استفاده از آنها از پیش وقت بگذارید.

  1. میانگین زمان رسیدگی به هر تماس
  2. میانگین زمان رسیدگی به هر تماس ورودی
  3. میانگین زمان رسیدگی به هر تماس خروجی
  4. میزان سنج میانگین زمان رسیدگی به هر تماس
  5. میزان سنج میانگین زمان رسیدگی به هر تماس های ورودی
  6. میزان سنج میانگین زمان رسیدگی به هر تماس های خروجی
  7. میانگین زمان قبل از پاسخگویی
  8. میانگین زمان قبل از خاتمه تماس
  9. تماس های هم زمان- رفع مشکل در چند ثانیه
  10. تماس های هم زمان- رفع مشکل در چند دقیقه
  11. تماس های هم زمان– رفع مشکل در چند ساعت
  12. وضعیت افزونه در زمان “اکنون یا حالا”
  13. صف خط خارجی در زمان “اکنون یا حالا”
  14. وضعیت صف در زمان “اکنون یا حالا”
  15. کل زمان انتظار در زمان “اکنون یا حالا”
  16. وضعیت فراهم آورنده
  17. وضعیت مرکز تماس

بیشتر این ویجت ها به علاوه تنظیمات کلی، تنظیمات دیگری نیز دارند که قبل از این که قادر باشید از آنها استفاده کنید، باید آنها را هم در نظر داشته باشید. برای شروع، پیشنهاد می کنم به صفحه کمک داشبورد گزارشگر ابری اعتماد کنید، زیرا منبع خوبی برای درک بهتر و بیشتر تمام این ویجت هاست.

 

رای شما به این مطلب
  • 0/5
  • 0 رتبه بندی
0 رتبه بندیX
خیلی بد ضعیف متوسط خوب عالی
0% 0% 0% 0% 0%

مطالب مشابه

هر چیزی که نیاز دارید تا درباره سطح سرویس دهی خدمات تماس بدانید

اگر می خواهید مطمئن شوید که بهترین میزان رضایتمندی مشتری...

۴ ویجت در تحلیل تماس که هر مدیری دوست دارد از آنها استفاده کند

در این مقاله به معرفی 4 ویجت در تحلیل تماس...

دیدگاه شما

توجه! دیدگاه شما برای نمایش می بایست توسط مدیران تایید شود