سوالات متداول در رابطه نرم افزار گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کال‌سنتر های سیسکو

در اینجا سعی شده تا در حد توان به سوالات متداول کاربران در رابطه با گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کال‌سنتر های سیسکو پاسخ داده بشه

سرویس گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کال‌سنتر های سیسکو برای تمامی افراد بدون توجه به مدل و سری دستگاه سانترال شان خدمات بی نظیری را ارائه می دهد که هر شرکت متناسب با وسعت و حجم تماس ها می تواند از هزاران خدمات رایگان و ستاره دار این سرویس بهره مند گردد . تحلیل تماس ها مختص به شرکت هایی خاص نیست و شامل تمام افراد می شود. از کم ظرفیت ترین تا پرظرفیت ترین سیستم های ارتباطی می توانند از این سرویس استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با نرم افزار با کلیک بر روی لینک کال لاگ چیست وارد صفحه مورد نظر بشید و توضیحات کامل رو مشاهده کنید.

اجملا اینکه سرویس گزارشگر ابری از طریق یک نرم افزار به سانترال وصل میشود و اطلاعات را از سانترال دریافت کرده و از طریق اینترنت برای سرورهای ما در دیتاسنتر آمازون ارسال میکند و شما از هر کجا به تحلیل تماس ها دسترسی دارید.برای روشن شدن موضوع ویدیو زیر رو مشاهده کنید.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس کاملا تحت بستر وب هست و به صورت Cloud کار میکند به همین دلیل برای دسترسی به آن نیاز به نصب نرم افزار جانبی نیست و از هر کجا با استفاده از اینترنت و مرورگری مثل کروم میتونید به اطلاعات تماس خود دسترسی داشته باشید

با توجه به این که اطلاعات تماس سهم بسزایی در برنامه ریزی شرکت ها دارند . معمولا دستگاه‌های سانترال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت خاموش شدن کامپیوتر سابقه تماس‌ها را در حافظه خود نگهداری می‌کنند و در اولین ارتباط بعد از روشن شدن کامپیوتر آنها را ارسال میکنند ولیکن معمولا این حافظه محدود است پس بهتر است که کامپیوتر همیشه روشن باشد . 

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به گونه‌ای طراحی شده که پس از روشن شدن کامپیوتر و اتصال به سانترال کلیه اطلاعات را از حافظه سانترال دریافت میکند.

با قطع شدن اینترنت مشکلی در کارکرد نرم‌افزار ایجاد نمی‌شود و تمامی اطلاعات در کامپیوتر متصل به سانترال ذخیره می‌شوند. این سرویس به گونه‌ای طراحی شده که در زمان عدم دسترسی به اینترنت جزئیات تماس همواره در کامپیوتر ذخیره می‌شوند و در هنگام اولین اتصال به اینترنت در کم ترین زمان برای سرور ارسال شده و در دسترس قرار می‌گیرند.

از طریق تماس تلفنی با شماره 02188903060 و به زودی از طریق وب سایت امکان خریداری سرویس وجود دارد.

برای انتخاب پلن مورد نظر باید جمع تعداد پورت های مرکز تماس خود را محاصبه کنید که مجموع تعداد خطوط شهری و داخلی می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با کلیک روی لینک صفحه تعرفه ها به صفحه مورد نظر مراجعه کنید و مثال های موجود رو مطالعه کنید.

هریک از مشترکین میتوانند در زمان پایان اشتراک خود و تمدید اشتراک جدید نوع پلان خود را به پلان های حرفه ای تر تغییر دهند .

بله پشتیبانی 100% رایگان ، ولیکن کلیه موارد پشتیبانی از راه دور و به صورت ریموت می باشند. در صورت نیاز با پرداخت هزینه های مربوطه امکان ارایه خدمات حضوری نیز وجود دارد.

سوالات متداول درباره نرم افزار گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کال‌سنتر های سیسکو
سوالات متداول پاناسونیک

بر روی هر دستگاه سانترال و بمنظور راحتی کاربران آن و دسترسی راحت به اطلاعات دستگاه ، مدل و اطلاعات محدودی در مورد محصول بر روی آن درج می شود و این اطلاعات به گونه ای نوشته شده که به راحتی قابل مشاهده است. برای کسب اطلاع از این موضوع با مراجعه به دستگاه سانترال به راحتی مدل آن قابل رویت است.

کابل RS-232 کابلی با مشخصات خاص است که برای دستگاه های سانترال پاناسونیک باید به گونه ای خاص تهیه شود برای خرید این کابل به صورت آماده باید به فروشندگان سانترال پاناسونیک مراجعه کنید و یا اینکه با مطالعه این مطب ساخت کابل RC-232 برای سانترال پاناسونیک خودتان آن را آماده کنید .

برای دستگاه هایی که این قابلیت رو داشته باشند مثل سری TDE و NS و NCP این امکان وجود داره. در مقاله چگونه از سانترال پاناسونیک از طریق پورت LAN گزارشگیری کنیم؟ توضیحات کامل موجود است.

سوالات متداول درباره نرم افزار گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کال‌سنتر های سیسکو
سوالات متداول سیسکو

بله.

شرکت PBXdom جزء پارتنرهای رسمی کمپانی سیکو هست که میتونید از طریق لینک زیر وارد صفحه این شرکت در سایت سیسکو بشید

پارتنر رسمی کمپانی سیسکو

همه مدل های سیکو به جزء UCCX میتوانند از این سرویس استفاده کنند.

خیر.

برای استفاده از قابلیت های نرم افزار به هیچ وجه نیاز به وصل کردن سرورها به اینترنت نیست .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید