سوالات متداول


[vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_gap height=”۵۰″][vc_column_text]

سوالات متداول

[/vc_column_text][thb_gap height=”۵۰″][vc_tour interval=”۰″ style=”style۱″][vc_tab title=”نصب” tab_id=”۱۳۹۲۹۸۱۱۱۶-۱-۴″][vc_toggle title=”برای اطلاع از مدل دستگاه سانترال چه باید کرد؟” style=”style۱″ size=”md” open=”false”]

بر روی هر دستگاه سانترال و بمنظور راحتی کاربران آن و دسترسی راحت به اطلاعات دستگاه ، مدل و اطلاعات محدودی در مورد محصول بر روی آن درج می شود و این اطلاعات به گونه ای نوشته شده که به راحتی قابل مشاهده است. برای کسب اطلاع از این موضوع با مراجعه به دستگاه سانترال به راحتی مدل آن قابل رویت است.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”کابل RS-۲۳۲C چگونه تهیه می شود؟” style=”style۱″ size=”md” open=”false”]

کابل RS-۲۳۲C، کابلی با مشخصات خاص است که برای این سیستم های ارتباطی باید به گونه ای خاص تهیه شود که باید آن را از طریق راهنمای آموزش اتصال دستگاه سانترال به کامپیوتر ساخت، یا میتوانید آن را خریداری نمایید. .

[/vc_toggle][vc_toggle title=”می تونم نوع پلان خود را تغییر دهم؟” open=”false” style=”style۱″ size=”md”]

هریک از مشترکین میتوانند در زمان پایان اشتراک خود و تمدید اشتراک جدید نوع پلان خود را به پلان های حرفه ای تر تغییر دهند .

[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”پیش از خرید” tab_id=”۱۳۹۲۹۸۱۱۱۶-۲-۱۷″][vc_toggle title=”کارایی این سرویس برای چه افرادی مناسب است؟” style=”style۱″ size=”md” open=”false”]

این سرویس برای تمامی افراد بدون توجه به مدل و سری دستگاه سانترال شان خدمات بی نظیری را ارائه می دهد که هر شرکت متناسب با وسعت و حجم تماس ها می تواند از هزاران خدمات رایگان و ستاره دار این سرویس بهره مند گردد . تحلیل تماس ها مختص به شرکت هایی خاص نیست و شامل تمام افراد می شود. از کم ظرفیت ترین تا پرظرفیت ترین سیستم های ارتباطی می توانند از این سرویس استفاده کنند.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا اطلاعات شخصی کاربران مانند شماره تلفن ها قابل دسترسی برای مدیران سایت است؟” style=”style۱″ size=”md” open=”false”]

اطلاعات تماس هر دستگاه سانترال به صورت کد هایی خاص برای سرور ارسال می شود. این کد ها فقط برای سانترال و سرور قابل تحلیل است و امکان مشاهده این اطلاعات را فقط به کاربر سانترال می دهد و مدیران سایت هیچگونه دسترسی به این اطلاعات تماس و شماره تلفن ها ندارند.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا اطلاعات شخصی کاربران قابل دسترسی برای دیگران است؟” style=”style۱″ size=”md” open=”false”]

این اطلاعات به دلیل محرمانه بودن ماهیت آن برای شرکت ها به صورت کاملا سری در این سرور محفوظ می شود و این داده های مخابراتی برای دیگر کاربران به هیچ نحو قابل مشاهده نیست. سطح حفاظت از این اطلاعات بسیار بالا است که موجب جلوگیری از هرگونه سوء استفاده می شود.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”چطور خریداری کنم؟” open=”false” style=”style۱″ size=”md”]

از طریق تماس تلفنی و به زودی از طریق وب سایت امکان خریداری سرویس وجود دارد.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”پشتیبانی هم دارید؟” open=”false” style=”style۱″ size=”md”]

بله ۱۰۰% ، ولیکن کلیه پشتیبانی ها از راه دور و به صورت ایمیل می باشد. در صورت نیاز با پرداخت هزینه های مربوطه امکان راه اندازی از راه دور و تماس تلفنی نیز وجود دارد.

[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”پشتیبانی” tab_id=”۱۳۹۲۹۸۱۵۴۵۱۰۳-۳-۸″][vc_toggle title=”اگر کامپیوتر متصل به سانترال خاموش شود، چه اتفاقی می افتد؟” style=”style۱″ size=”md” open=”false”]

این اطلاعات به دلیل ماهیت مهم و زیادی که دارند، سهم بسزایی در برنامه ریزی های شرکت نیز خواهند داشت . جزئیات تماس همواره در سانترال و کامپیوتر ذخیره می شوند و در هنگام روشن شدن کامپیوتر و اولین اتصال به اینترنت در کم ترین زمان برای سرور ارسال می شود.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”نصب و راه اندازی به چه صورت است؟” open=”false” style=”style۱″ size=”md”]

به صفحه راهنمای نصب مراجعه فرمایید.

[/vc_toggle][/vc_tab][/vc_tour][thb_gap height=”۴۰″][/vc_column][/vc_row]