افزایش کارایی پرسنل


[vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_gap height=”۵۰″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_header style=”style۲″ color=”dark” is_image=”” title=”افزایش کارایی پرسنل”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][vc_column_text css=”.vc_custom_۱۴۵۱۹۱۹۴۸۵۳۴۳{margin-right: ۶۰px !important;border-right-width: ۶۰px !important;}”]ID-100158068

  1. بررسی تعداد تماس های ورودی ، خروجی و بی پاسخ هر پرسنل
  2. اندازه گیری مدت زمان کل مکالمات ورودی ، خروجی و میانگین مدت تماس های هر داخلی
  3. بررسی میزان پاسخگویی به ارباب رجوع و مشتریان توسط هر داخلی
  4. بررسی پر تماس ترین مشتری ها و شناسایی اینکه این تماس ها مرتبط با شرکت یا سازمان هستند یا تماس های شخصی بوده اند
  5. بررسی پر تماس ترین و شلوغ ترین ساعت های تماس ها و بررسی جهت عملکرد بهتر در این ساعت ها
  6. ارایه صورتحساب پرسنل به صورت ماهیانه

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_gap height=”۱۰۰″][/vc_column][/vc_row]