سرویس مدیریت و تحلیل تماس چیست؟

گزارشگر ابری اولین سرویس مدیریت و تحلیل تماس است. به این معنا که شما به وسیله داشبورد مدیریتی و ویجت های تحلیلگر می توانید پل ارتباطی بین خود و مشتریان را که همان خطوط شهری است، چک و بررسی نمایید. خطوط شهری در تمام شرکت‌‌ها، سازمان‌ها، مجموعه‌ها و حتی محیط های کوچک اداری یک راه ارتباطی مستقیم است که حتی تکنولوژی نیز نتوانسته که از قدرت آن بکاهد. گزارشگر ابری با در نظر گرفتن این نکته امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید به بهترین شکل پرسنل، خطوط شهری و تمام مشتریان را کنترل نمایید.

این نکته را باید در نظر گرفت که گزارشگر ابری آنلاین و تحت بستر وب است که به کمک آن می توانید عملکرد افراد (پرسنل) را در قالب فرد و یا گروه های مختلف داخلی بررسی کنید. امکان تعریف هدف برای پیشرفت، امکان شناسایی خطوط پرکاربرد، امکان جداسازی پرسنل فعال، امکان نظارت و بودجه بندی هزینه های تماس و هزاران امکان دیگر در این نرم افزار گزارش گیری نهادینه شده است.

داشبورد مدیریتی گزارشگر ابری سرویس مدیریت و تحلیل تماس

گزارشگر ابری یا سرویس مدیریت و تحلیل تماس چه ویژگی هایی دارد؟

گزارشگر ابری دارای داشبورد مدیریتی هوشمند است که می توانید در هر حساب کاربری بیش از ۵۰ داشبورد تعریف نمایید. به کمک ویجت های محاسبه‌گر، امکان دریافت گزارشات به صورت هدفمند بر اساس دسته بندی مورد نظر و همچنین تاریخ فراهم شده است. شما می توانید تماس های ورودی، خروجی و بی پاسخ هر داخلی را بررسی نمایید. هزینه ایجاد شده را مشاهده کرده و حتی در ساده ترین حالت عملکرد بازاریابان تلفنی را چک کنید.

مدیریت آسان بر اساس تاریخ

شما می توانید بر اساس هر بازه زمانی که مد نظر دارید گزارشاتی دقیق را مشاهده کنید. نظارت بر عملکرد امروز پرسنل یا دیروز هفته گذشته، این ماه و حتی وارد کردن تاریخ موردنظر به راحتی امکان پذیر شده است. همچنین با فعال کردن “تاریخ پویا” می توانید در هر لحظه ورود به پنل اطلاعات دقیق همان بازه زمانی را مشاهده کنید. به طور مثال در صورت انتخاب “دیروز” و فعال کردن تاریخ پویا در هر بار ورود به نرم افزار شما اطلاعات روز قبل را مشاهده خواهید کرد.

مدیریت آسان بر اساس خطوط شهری

شما می توانید بی نهایت خط شهری آنالوگ یا دیجیتال (خطوط ۸ رقمی و یا ۴ رقمی) را در این نرم افزار محاسبه گر تماس تعریف کنید. امکان مدیریت هر خط و دریافت گزارشات براساس هزینه ایجاد شده و یا مدت مکالمه و… به صورت کاملا هوشمندانه به راحتی امکان پذیر شده است.

مدیریت آسان بر اساس خطوط داخلی

همانطور که می دانید شما در دستگاه سانترال یا کالسنتر می توانید تعداد نامحدودی گروه داخلی ایجاد کنید. با استناد به این قابلیت در گزارشگر ابری نیز امکان تعریف و دریافت گزارش به صورت یکپارچه (تمامی داخلی های مرکز تماس)، دپارتمان های مختلف (گروه بندی داخلی) و هر داخلی به صورت تک و مجزا فراهم شده است.

مدیریت آسان بر اساس هر شعبه

امکان مدیریت همزمان تمامی دفاتر خود از یک جا، قابلیتی لذت بخش است که به شما در بهینه سازی تماس ها کمک می کند. فاصله جغرافیایی هیچ محدودیتی در عملکرد گزارشگر ابری ایجاد نمی کند. شما می توانید هر مرکز تماسی که در دنیا دارید را به آن متصل کنید. عدم محدودیت در تعداد، عدم محدودیت در گزارشگری و عدم محدودیت در پشتیبانی از مدل سانترال یا کال سنتر وجه تمایز این نرم افزار است.

پشتیبانی از تمامی مراکز تلفن

هیچ تفاوتی ندارد که عمر مرکز تلفن شما چقدر است و حتی مدل آن چیست! گزارشگر ابری می تواند بیش از ۱۵۰ مدل مرکز تماس را پشتیبانی کند. برند، مدل و سال ساخت هیچ خللی در این کار ایجاد نمی کند. شما می توانید به راحتی مرکزتماس دیجیتال، تحت شبکه تا مراکز تماس آنالوگ با قدیمی ترین امکانات و قابلیتها را در این سامانه ثبت و راه اندازی کنید.

گزارشگر ابری چیست؟ چگونه کار می کند؟

نحوه عملکرد گزارشگر ابری و کارایی آن
  • آیا می دانید چند تماس بی پاسخ در واحد فروش خود دارید؟
  • آیا از وضعیت تلفن های شرکت خود و اثر آن بر وضعیت کسب و کار خود اطلاع دارید؟
  • آیا می دانید هر مشتری ناراضی عدم رضایت خود را حداقل با ده نفر دیگر به اشتراک می گذارد؟
  • آیا می دانید کدامیک از برنامه های بازاریابی شما بیشترین اثر را بر کسب و کار شما داشته است ؟
  • آیا ساعتهای پیک تماس را در شرکت خود می دانید؟
  • آیا می دانید کدامیک از واحدهای شرکت شما بیشترین هزینه تلفنی را دارند؟

پاسخ همه سوال های بالا در سرویس مدیریت و تحلیل تماس ها (Call Analytics) می باشد

دستگاه های سانترال این امکان را دارند که جزئیات مکالمات را در خود ذخیره کنند و امکان دسترسی به این اطلاعات را به کاربران خود بدهند. در سانترال های پاناسونیک این اطلاعات از طریق پورت (COM یا RS-232C) ارسال شده و در آن ریزترین جزئیات ثبت می شود که این اطلاعات از طریق کامپیوتری که به سانترال متصل است قابل رویت می باشد .

 

در حال حاضر استفاده از این اطلاعات نیاز به خرید نرم افزار و نصب آن بر روی کامپیوتر متصل به سانترال دارد . شما برای خرید این نرم افزار باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید و تنها در محل شرکت خود به اطلاعات این نرم افزار دسترسی داشته باشید . شما با خرید سرویس Call Analytics می توانید به راحتی و در زمانی خیلی کوتاه به اطلاعات تماس خود دسترسی داشته باشید.

کابل rs232c برای دریافت گزارشات تماس

این سرویس از طریق یک نرم افزار که بر روی کامپیوتر متصل به سانترال نصب شده است اطلاعات را از سانترال می گیرد و از طریق اینترنت برای سرور ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد تا از هر کجا بتوانید توسط اینترنت به لیست مکالمات خود دسترسی داشته و انواع تحلیل ها و گزارشات مورد نظر خود را دریافت کنید، هم چنین این امکان را به شما می دهد که اطلاعات تماس ها و گزارشاتی که تنظیم کرده اید به صورت دوره ای طبق زمان بندی درخواستی، برای شما ایمیل شود.

 

هر کاربر در این سرویس توسط نام کاربری خود می تواند دستگاه سانترال خود را ثبت کند. سانترال را باید توسط یک کابل به کامپیوتر متصل کرد و این کامپیوتر از طریق اینترنت لحظه به لحظه اطلاعات رخ داده را به این سرویس انتقال می دهد و این نرم افزار با پردازش و تحلیل این اطلاعات آن ها را برای فرد در هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشد قابل دسترسی می سازد .

 

این کامپیوتر باید همیشه روشن و دستگاه به آن متصل باشد که در زمان صورت گرفتن رویدادی خاص آن را به سرویس Call Analytics گزارش دهد اما اگر این دستگاه روشن نبود و یا اینترنت در دسترس نبود در عملکرد سیستم خللی ایجاد نمی شود ، سیستم این اطلاعات را در کامپیوتر ذخیره می کند و در صورت اتصال به اینترنت و یا روشن شدن سیستم اطلاعات را به نرم افزار ارسال می کند.

 

در این سرویس هر فرد فقط به حساب کاربری خود دسترسی دارد و این اطلاعات به صورت کاملا محرمانه ذخیره می شود و حتی مالکین سایت نیز امکان دسترسی به اطلاعات را ندارند، زیرا این اطلاعات به صورت کد و رمز گذاری شده ارسال می شوند. سرویس Call Analytics این ویژگی را دارد که کلیه اطلاعات لازم را در اختیار مدیران شرکت ها قرار دهد.این امر برای بهبود ارتباطات سازمان و برنامه ریزی هایی خاص بسیار مفید است. با توجه به این سیستم می توان نوع تماس های شرکت را تحلیل و با بررسی آن ها به بازار هدف خود نزدیک تر شد.