کاهش هزینه


[vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_gap height=”۵۰″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_header style=”style۲″ color=”dark” is_image=”” title=”کاهش هزینه ها”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_۱۴۵۱۹۱۹۳۶۰۲۴۲{margin-right: ۶۰px !important;border-right-width: ۶۰px !important;}”]114

  1.  لغو آبونمان خطوط بی استفاده یا کم کاربرد
  2. کاهش هزینه های غیر ضروری
  3. شناسایی و بررسی پر هزینه ترین تماس ها
  4. شناسایی و بررسی پر هزینه ترین واحد های سازمان
  5. شناسایی و بررسی پر هزینه ترین کارمندان
  6. بررسی و رفع اشکالات قبوض تلفنی مخابرات
  7. تخصیص بودجه تلفنی به واحدهای سازمانی یا هر داخلی
  8. شناسایی و بررسی راه حل های بهتر برای تماس های گران
  9. شناسایی پر تماس ترین شماره ها در سازمان

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۱/۱″][thb_gap height=”۱۰۰″][/vc_column][/vc_row]