با کمال میل پاسخگوی شما هستیم

اشتراک نرم‌افزار PBXDom

نسخه استاندارد

کمتر از ۲۰۰۰ پورت

مناسب برای طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال یک ابزار قدرتمند و کاملا ساده و کاربردی برای مدیریت و افزایش بهره‌وری هستند. 

تعرفه ها   سرویس گزارش گیری سانترال/مرکز تماس ابری
برخی از امکانات نسخه استاندارد
کارت هدیه گزارشگر ابری

نمایندگی انحصاری PBXDom

به مناسبت شروع کار رسمی در ایران

مفتخریم که توانسته‌ایم نمایندگی سامانه‌ای منحصر به فرد و بی نظیر را که مورد اطمینان و استفاده تعداد زیادی از مدیران موفق شرکت‌های بزرگ دنیا است در ایران کسب کنیم. به همین منظور تعداد محدودی کارت هدیه با شرایط خاص تقدیم حضور میگردد. امیدواریم بتوانیم با مساعدت ایزدمنان در این خدمت رسانی به شما بزرگواران موفق و سربلند باشیم.

چگونگی انتخاب پلان مناسب

برخی از سوالات پر کاربرد برای آشنایی با چگونگی قیمت گذاری و انتخاب پلان

به هر کانال خروجی یا کاربر داخلی در مراکز تماس پورت گفته می‌شود یا به عبارتی منظور از پورت مجموع تعداد خطوط داخلی و شهری هر مرکز تماس است.

قیمت گذاری در PBXDom مبتنی بر تعداد پورت است. که از ۱۶ کاربر شروع می شوند و در نهایت تا 16384 کاربر ادامه پیدا می‌کند. پس از محاصبه کردن تعداد پورت های سازمان خود، نزدیکترین پلانی را که بزرگتر از تعداد پورت های شما می‌باشد را انتخاب کنید.

با توجه به شرایط فعلی امکان پرداخت ماهانه وجود ندارد و پرداخت تنها به صورت سالانه امکان پذیر است ولیکن در صورت پرداخت سالانه ۲ ماه اشتراک رایگان دریافت خواهید کرد .

برای مثال اگر شرکت شما در کل 3 ساختمان دارید شامل دفتر مرکزی و دو شعبه که در دفتر اصلی 500 پورت ، در شعبه یک  80 پورت و در شعبه دو  100 پورت دارید. کدام پلان برای شما مناسب است؟
مجموع پورت های سازمان شما برابر با است با  500 + 80 + 100 => 680 به همین دلیل پلان مناسب برای شما ۷۶۸ پورت است.

بله ، با پرداخت یک هزینه اضافی امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

محدودیتی برای تعداد دستگاه وجود ندارد و شما می توانید هر تعدادی دستگاه که در سازمان خود دارید را در نرم‌افزار اضافه کنید. فقط در زمان انتخاب پلان تعداد پورت های تمامی مراکز تماس را محاصبه کنید.

ریز مکالمات و تاریخچه تماس سیسکو و پاناسونیک

نسخه حرفه‌ای

برای بیش از ۲۰۰۰ پورت به همراه امکان شخصی سازی

مناسب برای مجموعه‌هایی که در مجموع بیشتر از ۲۰۰۰ پورت و ۵ مرکز تماس دارند. شامل تمامی امکانات نسخه استاندارد به همراه امکانات مازاد و امکان افزودن قابلیت جدید به صورت اختصاصی.

سازگاری با تمامی مدل های سانترال و کال سنتر

برند های تحت پوشش برای مانیتورینگ تماس

گزارشگر ابری به عنوان اولین سرویس مدیریت و تحلیل تماس توانسته است یکپارچگی کاملی با تمامی برند های موجود در بازار داشته باشد. تمامی مراکز تلفن تحت پوشش این سرویس می باشند و شما می توانید لیست آن را در صفحه مراکز تماس به صورت کامل مشاهده کنید.

۱۴ روز اشتراک رایگان

همین حالا ثبت نام کنید و از تمامی امکانات برای مدت ۱۴ روز به صورت کاملا رایگان استفاده کنید

    سبد خرید