سوء استفاده از تلفن های VOIP ویپ
– آیا تا به حال راجع به سوء استفاده از تلفن های VOIP ویپ چیزی شنیده اید؟
– فکر میکنید هنوز در ایران این سوء استفاده ها وجود ندارد؟
– آیا می دانید مراکز VOIP مزیتهای بسیاری دارند ولی در صورتی که توسط اشخاص ناشناس مورد استفاده از راه دور قرار بگیرند می توانند تا صدها میلیون تومان به شما ضرر وارد کنند و شرکت مخابرات شما را مسول پرداخت قبوض می داند و اینکه بگوید خط تلفن من مورد استفاده قرار گرفته است در هیچ مرجعی قابل قبول نمی باشد؟!
اما راه حل برای جلوگیری از سوء استفاده از تلفن های VOIP ویپ چیست؟
از تکنولوژی مراکز تلفن اینترنتی و جدید VOIP استفاده نکنیم؟؟؟
خوب استفاده از این تکنولوژی های جدید علاوه بر قابلیتهای بسیاری که در اختیار ما قرار می دهند هزینه های ما را نیز بسیار کاهش می دهند مخصوصا در سازمانها و شرکتهایی که چندین ساختمان دارند و ارتباطات بین ساختمانی آنها بسیار است. پس استفاده از تکنولوژی اینترنتی مراکز تلفن جز لاینفک ابزارهای کسب و کار امروزی می باشد و نمی توانیم از آن بگذریم.
ما برای شما راه حل ويژه داریم ؟
راه حل ويژه استفاده از سرویس گزارشگیری و مدیریت تماسها می باشد.این سرویسها سالهاست که در شرکتها و سازمانها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد زیرا آنها بیش از ۱۰ سال است که به VOIP مجهز شده اند.
اما سرویس گزارشگیری و مدیریت تماسهای تلفنی چه کمکی به من در جلوگیری از سرقت خطوط تلفن می کند؟
با قابلیت اخطارهای لحظه ای که در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی وجود دارد شما به راحتی می توانید با اتصال مراکز ویپ VOIP خود به سرویس ما و تعریف یک اخطار برای تماسهای با هزینه بالا یا یک سقف هزینه مورد نظر خود قبل از اینکه خیلی دیر بشود و قبض های چند صد میلیونی را لازم باشد پرداخت کنید پیشگیری کنید.
پس از فعال سازی اخطار بر فرض اینکه کسی مرکز تلفن اینترنتی VOIP ویپ شما را هک کند و شروع به برقراری تماسهای بین المللی کند در اولین ساعات شما متوجه این قضیه از طریق ایمیل خود می شود که کسی دارد از خطوط تلفن شرکت یا سازمان شما تماسهای نامربوط به هزینه های زیاد می گیرد و بلافاصله می توانید اقدامات لازم را انجام بدهید.