ویجت درصد تماس های بی پاسخ
چند درصد از تماس های ورودی به شرکت شما پاسخ داده می شود؟ چرا یک تماس بی پاسخ می ماند؟ چه اتفاقی افتاده است که یک مکالمه بدون جواب می ماند؟ با ویجت درصد تماس های بی پاسخ می توانید متوجه شوید که در هر بازه زمانی و یا تعریف یک تاریخ مشخص مانند “دیروز” سهم تماس بی پاسخ چقدر بوده است. با استفاده همزمان از این ویجت و ایجاد ویجت های مکمل مانند ویجت اولین تماس ورودی و ویجت آخرین تماس ورودی می توانید سوالات مطرح شده را پاسخ دهید.
معرفی ویجت درصد تماس های بی پاسخ و نحوه ایجاد
یکی دیگر از ویجت هایی که برای هر شرکت و یا سازمانی می تواند پر استفاده باشد ، ویجت درصد تماس های بی پاسخ است. چنانچه شما دو عدد و یا بیشتر از این ویجت را داشبورد خود کنار هم قرار دهید و هر یک را به تاریخ خاصی مثلا “هفته گذشته” و یا “ماه گذشته” و یا “امروز” اختصاص دهید، می توانید میزان تغییر در بهبود پاسخ گویی را در محل کسب و کارتان مشاهده کنید، چنانچه از نسخه سازمانی ما استفاده می کنید می توانید این ویجت را بر اساس گروه های مختلف تنظیم نمایید. مثلا روند بهبود در کاهش درصد تماس های بی پاسخ واحد پشتیبانی و یا فروش خود را کنترل کنید.
تنظیمات ویجت درصد تماس های بی پاسخ شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی درصد تماس های بی پاسخ( Abandon Calls Percent today ) تنظیم گردد .
- از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان :
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.
مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.