ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده

توسط ژانویه 11, 2016

ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده به شما کمک تا بتوانید 6 تماس برتر از نظر هزینه ای را مشاهده کنید (البته امکان افزودن تعداد لیست وجود دارد). در هنگام فعال سازی داشبورد و برنامه ‌ریزی آن شما می توانید بر اساس هر اپراتور تعرفه ای ایجاد کنید و سامانه بر اساس شماره دریافتی و تعرفه مورد نظر همچنین با استناد به مدت زمان صحبت قیمت نهایی تماس ورودی را مشخص می کند، به این عمل در اصطلاح بیلینگ تماس گفته می شود.

کاربرد ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده

کاربرد ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده

محاسبه هزینه اصلی ترین عامل برای بررسی جایگاه هر شرکت از نظر مالی است و بهترین روش برای محاسبه هزینه تماس نیز استفاده از گزارشگر ابری می باشد زیرا هزینه هر تماس به همراه تمام جزئیات نمایش داده می شود. شماره تماس گرفته شده، تاریخ، ساعت، نام و یا شماره داخلی ایجاد کننده مکالمه و یا دریافت کننده آن.

این ویجت مناسب شرکت‌هایی است که هزینه تماس ورودی بر عهده تماس گیرنده می باشد، مانند شماره هایی که با ۹۰۹ آغاز می شود. به طور مثال رایانه شما به مشکل خورده است و با شماره گیری خط ۹۰۹ در همان ابتدا راهنمایی صوتی به شما می گوید که هزینه هر دقیقه مکالمه A تومان می باشد و بر عهده شما است. آن شرکت نیز در پایان روز با دریافت گزارش تماس های ورودی تمامی موارد را بررسی می کند.

کاربرد ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده

شما می توانید در هنگام تعریف ویجت بازه زمانی را بر هراساسی که مد نظر داری تعریف کنید. امروز، دیروز، ۷ روز گذشته و یا… و با فعال ‌سازی تیک تاریخ پویا در هر بازدید داشبورد به صورت هوشمند اطلاعات را به روز کرده و بر اساس همان تاریخ مشخص شده نمایش می دهد. در این حالت اگر شما “دیروز” را انتخاب کرده باشید در هر روز ورود به داشبورد اطلاعات روز قبل را مشاهده می کنید.

در این ویجت 6 تماس پر هزینه به همراه کلیه اطلاعات تکمیلی مورد نیاز شما شامل تاریخ و زمان ، شماره تماس گیرنده ، شماره داخلی فرد پاسخگو و مدت زمان سپری شده بابت مکالمه به همراه هزینه آن به صورت نوشتاری به شما نمایش داده می شود. در پایان هر روز با توجه به گزارشی که در دست دارید می توانید هزینه مکالمات روز خود را محاسبه کنید و در پایان ماه با توجه به مشخص بودن اطلاعات تکمیلی که در دست دارید می توانید از جزییات صورتحساب مخابراتی خود آگاهی داشته باشید

تنظیمات ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده شامل موارد زیر می باشد :

ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده مقاله  هزینه های شرکت مدیریت هزینه گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال شارژینگ مرکز تلفن شارژینگ سیسکو شارژینگ سانترال شارژینگ تماس سانترال پاناسونیک سانترال پاناسونیک تماس های ورودی بیلینگ تماس ورودی بیلینگ تماس سانترال

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پرهزینه ترین تماس های ورودی تنظیم گردد
  • از تاریخ : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا تاریخ : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

کاربرد ویجت پرهزینه ترین تماس های ورودی ثبت شده

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

Top Calls by Duration Outgoing3

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید