توجه کنید که برای دریافت ریز مکالمات خط ثابت منزل به مخابرات مراجعه کنید

رشد تکنولوژی تاثیر بسیار زیادی در روند زندگی ما داشته است، وجود اینترنت باعث شده تا بسیاری از کارها با سرعتی باورنکردنی در دسترس باشند بدون اینکه به این موضوع فکر کنیم که تا همین چند سال پیش برای بدست آوردن این اطلاعات و یا فایل ها باید چه تلاشی می کردیم!!! البته بعضی از مجموعه ها و سازمان های خدمت رسان به سختی با این موضوع همگام شدند که باعث شد تا نرم افزار ها و سرویس هایی قوی بتوانند به خوبی در این مسیر خود را نشان بدهند و مفید باشند. گزارشگر ابری نیز یکی از همین نمونه ها است که با شناسایی نیاز شرکت ها به ریز مکالمات به صورت آنلاین و در لحظه و تحلیل آنها، طراحی شد. شرکت های مخابراتی به تازگی امکان دریافت اینترنتی ریزمکالمات تلفن ثابت را فراهم کرده اند که در ادامه به بررسی این امکان و مقایسه آن با ویژگی هایی که به محض استفاده از گزارشگر ابری بدست می آوردید، خواهیم پرداخت…

برای استفاده از PBXDom سانترال یا کال سنتر نیاز است

چگونه می توانیم ریزمکالمات تلفن ثابت را بگیریم؟

راه حل اول) برای دریافت ریزمکالمات و گزارش تماس ها در مرحله اول باید مالک خط به صورت حضوری در مرکز مخابراتی منطقه خود حضور پیدا کند. پس از گذشت زمان چند دقیقه ای که در صف انتظار ارباب رجوع بوده است، در نهایت می تواند خواسته خود را مطرح کند. این لحظه یک نقطه عطف در زندگی فرد است، زیرا چندین برگه منگنه شده به او داده می ‌شود که ریزمکالمات در دوره گذشته را مشاهده می کند. اما این لیست شباهت زیادی به یک لیست گویا و مفهوم ندارد و باید برای رمزگشایی آن از یک کارآگاه خصوصی خبره مثل پوآرو کمک گرفت و این تازه اول ماجراست…

بررسی لیست دریافتی از مخابرات خودش یک دنیا سواله تا جواب!!!

راه حل دوم) در اکثر شرکت های کوچک و بزرگ دستگاه سانترال یا کالسنتر وجود دارد. این مراکز تماس هوشمند دارای حافظه محدود و کوچک هستند که با کمک اتصال به یک کامپیوتر و ورود به نرم افزار مرکز تماس به شما این اجازه را می ‌دهند که لیستی از تماس های ورودی خروجی را مشاهده کنید. مزیت این فایل نسبت به راه حل اول، گویا تر بودن رویداد ها ‌است، اما باز هم امکان تفکیک آنها وجود ندارد و البته که این حافظه محدود بوده و اطلاعات زیادی را نمی‌ توان از آن دریافت کرد.

راه حل سوم) این راه حل در راستای خدمت رسانی به افراد در کمترین زمان، طراحی شده است و می توانید با چند کلیک ساده در محل کارتان و حتی در حین استراحت در منزل، ریزمکالمات تلفن ثابت را دریافت و مشاهده کنید. در حقیقت راه حل سوم سرویس مدیریت تحلیل تماس تلفنی است که به شما اجازه می ‌دهد با استفاده از لپ تاپ، موبایل و… به راحتی وارد حساب کاربری تان شوید و با کمک ۷۳ ویجت، گزارش، آنالیز و تحلیل و تماس ها را مشاهده کنید.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس تنها راهکار برای مشاهده ریز تماس ها

نرم افزار نمایش اطلاعات تماس گیرنده

برای دریافت جزئیات هر تماس گرفته شده و یا هر تماس ورودی شما می توانید از یکی از ویجت استفاده کنید. به بیانی ساده تر این نرم افزار به دستگاه سانترال یا کال سنتر شما متصل می شود و اطلاعات را از آن دریافت می‌کند. تحلیل و بررسی هر رویداد در کمترین زمان و نمایش آن به صورت المان های گرافیکی بارزترین ویژگی این سامانه است. در این شرایط هیچ تماسی از نظارت شما خارج نخواهد بود. از نمونه اطلاعاتی که به محض مشاهده ویجت ها کسب می کنید…

  • کدام داخلی تماس را برقرار کرده
  • مدت مکالمه چه مقدار بوده
  • با چه شماره ای تماس گرفته است
  • هزینه مکالمه چقدر بوده
  • چه تماسی دریافت شده
  • کدام داخلی تماس ورودی را پاسخ داده
  • تماس ورودی به چه داخلی هایی منتقل شده
  • چه شماره ای بیشترین تماس ورودی را داشته
  • کدام خط بیشترین هزینه را در طول یک روز ایجاد کرده
  • کدام خط بیشترین زنگ خور را داشته
  • تعداد تماس های از دست رفته چه قدر بوده
  • بیشترین تماس با کدام واحد شرکت بوده
  • مشاهده وضعیت آنلاین خطوط شهری و داخلی ها

پنل مدیریتی یا همان داشبورد نرم افزار

بهترین نرم افزار داشبورد مدیریتی

این سامانه به کاربر خود اجازه می دهد تا با استفاده از داشبورد مدیریتی، ویجت های مختلف را بر اساس زمان، خط شهری، خط داخلی، دپارتمان مختلف شرکت طبقه بندی کند تا گزارش دقیق را مشاهده کند. در حقیقت با استفاده از داشبورد های مختلف می توانید به راحتی و در هر مکانی که هستید به کمک هر وسیله ای که به اینترنت متصل می شود وارد پنل خود شوید و جزئیات مکالمه را مشاهده کنید.

این نرم افزار Call center آنلاین به شما اجازه می دهد تا جزئیات دقیق مکالمه را دریافت کنید، بدون هیچگونه اتلاف وقت و در کمترین زمان…

ویجت آخرین تماس های ورودی در هفت روز گذشته

ویجت آخرین تماس ورودی، نمایش شماره هایی که به تازگی با شما تماس برقرار کرده اند…

یکی از ویجت هایی که در دریافت شماره هایی که با شما تماس گرفتند قابل استفاده است “ویجت آخرین تماس ورودی” است که شما می توانید این ویجت را بر اساس بازه زمانی، تعداد تماس ها، واحد یا دپارتمان شرکت ایجاد نمایید. در این ویجت امکان مشخص کردن مدت مکالمه نیز فراهم شده است.  پس از ایجاد کردن ویجت، می توانید به راحتی لیست تماس های ورودی را به همراه مدت مکالمه، داخلی پاسخ دهنده تماس، تاریخ و ساعت ورود تماس را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88903060 تماس بگیرید…

    سبد خرید