گزارشگیری و داشبورد مرکز تلفن Yeastar
پشتیبانی و گزارشگیری و داشبورد مرکز تلفن Yeastar
همانطور که مطلع هستید مرکز تلفن Yeastar نیز مبتنی بر استریسک می باشد و توسط سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی پشتیبانی می شود. شما به راحتی در عرض چند دقیقه می توانید مرکز تلفنی یستار خود را به داشبورد و گزارشات متنوع مجهز کنید.گزارشگیری و داشبورد مرکز تلفن Yeastar به خوبی در ایران پشتیبانی می شود. مراکز تلفن یستار Yeastar پشتیبانی شده عبارتند از :
- MyPBX SOHO
- MyPBX Standard
- MyPBX U100
- MyPBX U200
- MyPBX U300
- MyPBX U5 Series
- MyPBX S Series
استریسک چیست؟ و کاربرد آن چیست؟ چرا یستار بر پایه استریسک است؟
استریسک را می توان محبوب ترین سیستم تلفنی ویپ دنیا با قابلیت کد باز یا همان اپنسورس نامید. کاربری آسان و مدیریت راحت تلفن ها در هر نقطه از دنیا. شما محدود به یک دفتر نیستید و می توانید به راحتی از هر مکانی به مرکز تماس خود متصل شوید. در حقیقت استریسک مرکز تماسی سیار است که متناسب با آی پی شما و نوع اتصال به هسته اصلی امکان دریافت تماس و حتی ایجاد تماس را می دهد. کاربرد این برنامه کد نویسی شده این است که می توانید با استفاده از پروتکل های مختلف که پرکاربردترین آنها سیپ SIP است هر دستگاهی را وارد خط ارتباطی شبکه خود بکنید.
یستار کمپانی خلاق بوده که با استفاده از ویژگی هایی که از طریق چک به کاربران خود می دهد. مرکز تلفنی را طراحی کرده است که با استفاده از امکان طراحی ماژولار بتوانند هر نوع مرکز تماس هوشمند را ایجاد کنند. شرکت های کوچک یا کمپانی های بزرگ میتوانند مشتریان این محصول باشند. پردازش قدرتمند و سریع اطلاعات و تماس ها از جمله ویژگیهای مثبت استریسک است.
پشتیبانی گزارشگر ابری از یستار
گزارشگر ابری اولین سرویس مدیریت و تحلیل مکالمات از مرکز تماس هوشمند یستار به خوبی پشتیبانی می کند. سازگاری با خطوط اینترنتی ویپ، امکان تحلیل داخلی ها در هر لحظه، ارائه گزارش تماس ورودی خروجی و حتی بی پاسخ در هر گروه و داخلی سانترال از ویژگی کاربردی و منحصر به فرد این نرم افزار تحلیلگر است.
در بالا لیست تمام مرکز تلفن هایی که توسط کمپانی یستار تولید شده است را مشاهده کردید که تمامی آنها تحت پوشش این نرم افزار می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88903060 تماس بگیرید.