گزارش گیری سانترال پاناسونیک

توسط اکتبر 13, 2015

به منظور گزارش گیری سانترال پاناسونیک شما میتوانید از سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین استفاده کنید. سرویس مدیریت و تحلیل تماس و یا همان گزارشگر ابری یکی از بهترین و کاربردی ترین راه کارهای موجود در باز است که کاملا با تمامی مدل های سانترال پاناسونیک همخوانی داشته و امکان گزارشگیری از سانترال پاناسونیک را در تمامی مدل ها دارد.

 

گزارش گیری از سانترال پاناسونیک

اتصال به دستگاه سانترال پاناسونیک و گزارش گیری سانترال های پاناسونیک به دو صورت امکان پذیر است :

 

  • روش اول :استفاده از پورت سریال RS232 و اتصال کابل به کامپیوتری که نرم افزار جمع آوری اطلاعات تماس ها بر روی آن نصب شده است.

 

گزارش گیری سانترال پاناسونیک

 

 

  • روش دوم : استفاده از پورت شبکه LAN و اتصال نرم افزار جمع آوری اطلاعات از طریق IP

 

گزارش گیری از سانترال پاناسونیک

 

بعد از اینکه نرم افزار جمع آوری اطلاعات تماس ها را نصب کردید و آن را به سانترال پاناسونیک خود متصل نمودید ، دیگر هیچ کاری لازم نیست انجام دهید . فقط کافیست وارد سایت شوید و از داشبوردها و گزارشات متنوع استفاده کنید.

نرم افزارهای معمول در بازار پس از خریداری باید بر روی یک کامپیوتر نصب و راه اندازی شوند و کلیه اطلاعات بر روی کامپیوتری که نرم افزار نصب شده است ذخیره می شود ، جهت مشاهده گزارشات باید حتماً به همان شبکه در شرکت متصل شد .

در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین شما نیازی به نگهداری دایم از کامپیوتری که نرم افزار جمع آوری اطلاعات بر روی آن نصب شده است ندارید ، نیازی به گرفتن پشتیبانی اطلاعات یا ارتقا مداوم کامپیوتری ندارید و در نهایت به راحتی و از هر نقطه از جهان می توانید با کد کاربری و رمز عبور خود به اطلاعات تماس های تلفنی شرکت دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر بیش از 18 نوع گزارش متنوع به شرح ذیل در سرویس فعال می باشد که هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

 

گزارش های متنوع در سانترال

  • تماس های ورودی
  • تماس های خروجی
  • تماس های بی پاسخ
  • تاریخچه تماس ها
  • گزارش پیشرفته
  • 25 تماس گیرنده اول
  • 25 شماره گرفته شده اول
  • 25 داخلی پر استفاده اول
  • 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های ورودی
  • 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های خروجی
  • 25 خط شهری پر استفاده
  • 25 خط شهری پر استفاده بر اساس تماس های ورودی
  • 25 خط شهری پر استفاده بر اساس تماس های خروجی
  • 25 مکالمه طولانی ورودی
  • 25 مکالمه کوتاه ورودی
  • 25 مکالمه طولانی اول خروجی
  • 25 مکالمه کوتاه اول خروجی
  • 25 داخلی اول بر اساس تماس های بی پاسخ

 

مرکز تماس کم ظرفیت پاناسونیک و گزارشگر ابری

 

در حال حاضر سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین PBXCallreport دستگاه های سانترال پاناسونیک مدل های ذیل را پشتیبانی می کند :

 

 

در پایان :

اگر هر سوال یا مشکلی در خصوص راه اندازی گزارش گیر در شرکت خود دارید تردید نکنید و با ما از طریق ایمیل و یا تلفن تماس بگیرید.

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید