نماینده انحصاری کمپانی PBXDom در ایران

فروش لایسنس و پشتیبانی

معرفی کمپانی PBXDom

عدم دسترسی به گزارشات تماس برای بیشتر مراکز تماس و نبود گزارشات جامع و کاربردی باعث شد تا شرکت PBXDom در سال ۲۰۱۳ با ایده تولید یک سرویس تخصصی برای آنالیز و تحلیل تماس و مکالمات سانترال یا کال سنتر بدون محدودیت نوع و برند وارد بازار شود و در سال ۲۰۱۵ به عنوان اولین سرویس تحلیل و مدیریت تماس تحت بستر کلود در دنیا شناخته شود.

نتیجه این حضور و تلاش تا به امروز جذب مشتران متعدد در سرتاسر دنیا است، که بسیاری از آنها شرکتهای بزرگ و برندهای معروف دنیا هستند. برای آگاهی از محبوبیت این نرم افزار در دنیای دیجیتال امروز میتوان به برخی ازمشتریان آن مثل Vodafone, PepsiHonda, 3M, Verizon, Zoho CRM, C&A اشاره کرد.

پارتنر رسمی کمپانی سیسکو

پارتنر رسمی سیسکو

 عضو برنامه Cisco Solution Partner و عضو شرکتهای شریک سیسکو در زمینه نرم افزاری.

gdpr-logo

دارای مجوز GDPR

 General Data Protection Regulation یا قوانین حفاظت از اطلاعات عمومی در اتحادیه اروپا.

AWS-Logo

آمازون وب سرویس

استفاده از سرورهای قدرتمند آمازون و ذخیره امن اطلاعات کاربران در قویترین سرور دنیا.

معرفی گزارشگر ابری اولین سرویس مدیریت و تحلیل تماس

نمایندگی انحصاری کمپانی PBXDom

مجموعه گزارشگرابری بر اساس برنامه توسعه خود در سال 94 موفق به دریافت نمایندگی رسمی و انحصاری PBXDom از طریق شرکت Andez Electronics امارات متحده شد، تا در جهت ارایه سرویس گزارشگیر ابری از دستگاه های سانترال و کال سنتر در ایران فعالیت نماید. با توجه به قابلیت های منحصر به فرد این سرویس که می‌توان گفت در اغلب آن ها تنها نرم افزار موجود در دنیا است توانستیم سهم بزرگی از بازار و توجه مدیران هوشمند را به خود جلب کنیم و کمک به‌سزایی در راستایی بالا بردن کیفیت مکالمات، ارایه خدمات، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن سود مشتریانمان کرده باشیم.

مفتخریم که توانسته‌ایم سامانه‌ای منحصر به فرد و بی نظیر را در ایران با امکاناتی بسیار مناسب و قیمتی استثنایی در اختیار مدیران حرفه ای قرار دهیم. امیدواریم بتوانیم با پشت کار و مساعدت ایزدمنان در این خدمت رسانی به شما بزرگواران موفق و سربلند باشیم.

کاهش هزینه تماس
درباره ما
اتصال سانترال به پنل پیامک و ایمیل
درباره ما
    سبد خرید