ویجت تعداد تماسهای بی پاسخ

توسط اکتبر 7, 2015

تصور کنید که در شرکت شما تعداد تماس ورودی به صورت میانگین ۳۰ تماس در روز است اما پرسنل شما تنها ۲ نفر هستند. به نظرتان آیا آن دو نفر به تمام آن ۳۰ تماس ورودی پاسخ می دهند؟ اینک تصور کنید که تعداد تماس های ورودی روزانه میانگین 2۵۰۰ تماس می باشد و شما فقط 150 فرد پاسخگو را استخدام کرده اید. اینک به همان سوال پاسخ دهید! اصلا بگذارید سوال را جور دیگری مطرح کنیم به نظر شما تمام تماس های ورودی به شرکت پاسخ داده می شود؟

معرفی و کاربرد ویجت تعداد تماسهای بی پاسخ

معرفی و کاربرد ویجت تعداد تماسهای بی پاسخ

عدم پاسخگویی به هر تماس ورودی ضربه ای مهلک به ریشه شرکت است. شما با عدم جوابگویی به تماس های ورودی باعث می شوید تا فرد تماس گیرنده اعتماد کافی به شرکت شما نداشته باشد. حتی براساس تجربه شما می توانیم بگوییم که دیر پاسخ دادن به یک تماس نیز این حس را القا می کند چه برسد به عدم پاسخگویی. معرفی ویجت تعداد تماسهای بی پاسخ یا از دست رفته دقیقا مناسب تمامی شرکت ‌ها است تا بتوانند تعداد تماس های بی پاسخ در طی روز و یا هر بازه زمانی دیگری را مشاهده کنند.

شما می توانید با استفاده از ویجت تعداد تماسهای بی پاسخ و با تعریف ویجت های تکمیل کننده اطلاعات در داشبورد مدیریتی نقشه راه مطمئنی را ایجاد کنید تا این آیتم را به حداقل برسانید. افزایش رضایت مشتری و افزایش فروش حداقل دستاوردی است که ما به شما اطمینان می دهیم. این نقشه راه می تواند استخدام فرد در آن گروه یا واحد باشد، می تواند جابجایی پرسنل باشد، می تواند مدیریت مرخصی ها باشد و یا هر مورد دیگری که متناسب با کسب و کار خود می توانید آن را پیاده سازی کنید.

ویجت تعداد تماس های بی پاسخ

یکی از مهم ترین ویجت ها در سرویس PBX Call Report، ویجت تعداد تماس های بی پاسخ می باشد. این ویجت تعداد تماس های بی پاسخ شرکت شما را نشان می دهد.

عدد بالا در این ویجت نشان دهنده نارضایتی مشتریان و از دست دادن اعتماد آنها نسبت به کار و تعهدات شما و همچنین هزینه های هنگفت بازاریابی و تبلیغات شما می باشد.مدیران شرکت در هر بخش باید همواره تلاش کنند تا این عدد به صفر نزدیک تر باشد. در تنظیمات این ویجت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید . در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی هفته جاری قرار می دهید، همیشه تعداد تماس های بی پاسخ هفته جاری را مشاهده خواهید کرد.

یکی از شیوه های جالب برای مشاهده افزایش یا کاهش پیشرفت شما در میزان پاسخگویی نسبت به هفته ها یا ماه های گذشته استفاده از دو ویجت تعداد تماس های بی پاسخ در کنار هم می باشد که باید یکی را بر روی روز جاری و دیگری را بر روی دیروز تنظیم نمایید.با این شیوه در هر روز ، با یک نگاه میزان پیشرفت نسبت به روز گذشته و یا بازه زمانی دیگر را مشاهده خواهید کرد.

در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده کنید می توانید اطلاعات ویجت را برای یک واحد خاص در شرکت خود تنظیم کنید .

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید