فقط در چند دقیقه یک شیوه بازاریابی خودکار ایجاد کنید

توسط جولای 2, 2016

آیا مدیر عامل یک شرکت یا موسسه هستید و دنبال این هستید که مشتریان بیشتری داشته باشید؟ آیا مدیر بازاریابی یا فروش هستید و به فکر افزایش مشتریان خود هستید؟ فقط در چند دقیقه یک شیوه بازاریابی خودکار ایجاد کنید. یکی از بهترین روشها برای کسب مشتریان بیشتر استفاده از فرآیندهای خودکار برای بازاریابی می باشد.  دقیقا منظور از فرآیند بازاریابی خودکار چیست؟

یعنی فرآیندی که یکبار توسط شما ایجاد و سازماندهی شود و بدون دخالت شما به کار خود ادامه دهد.

حالا چطور این روش کار می کند و اصلا راجع به چیست؟

روزانه افراد مختلفی با کسب و کار شما تماس می گیرند و از شما قیمت می خواهند یا اطلاعات؟ چند نفر از آنها با شما مجدد تماس می گیرند و خرید می کنند؟ مطمئنم شما اگر الان در کسب وکار خود موفق هستید حتما فکری به حال نگهداری مشتریانی که از شما خرید می کنند کرده اید. ولی راجع به درصد بسیار بالایی که از شما خرید نمی کنند کاری می کنید؟ آنها که از شما خرید نمی کنند برای همیشه به فراموشی سپرده می شوند. زیرا شما با آنها دیگر هیچ ارتباطی ندارید.

خوب چه کار باید کرد؟ فقط در چند دقیقه یک شیوه بازاریابی خودکار ایجاد کنید

راه حل ويژه

استفاده از قابلیت ارسال پیامک سرویس مدیریت و تحلیل تماسها است.

ارسال پیامک خودکار برای تماس گیرندگان شرکت

در این سرویس ما تعریف می کنیم که مثلا هر مشتری جدیدی که تماس گرفت و از شماره همراه تماس می گرفت برایش یک پیام کوتاه ارسال شود. این پیام کوتاه می تواند متنی مثل زیر باشد:

از تماس شما با شرکت ما متشکریم

ارایه کننده سیستمهای هوشمند ارتباطی

تلفن : ۹۹۹۹۹۹۹

وب سایت : pbxcallreport.ir

به تلگرام ما بپیوندید :

telegram.me/…………….

این سرویس چطور کار می کند؟

 

داشبورد مدیریت تماسهای تلفنی

 

  • مشتری با شما تماس می گیرد  حالا یا از شما خرید می کند یا خیر
  • پس از اینکه تماس به پایان رسید سرویس مدیریت و تحلیل تماسها به صورت خودکار متن پیامک را برای وی ارسال می کند
  • درصد زیادی احتمال دارد مشتری وب سایت شما را هم ببیند و یا به گروه تلگرام شما بپیوندد

در این سناریو برای مشتریان زیادی که از ما خرید نمی کنند هم ما یک فرآیند بازاریابی خودکار داریم تا اگر خواستند مجدد و به راحتی با ما تماس بگیرند. نگران پیامهای تکراری هستید؟؟ حتما فکر می کنید اگر یک مشتری سه مرتبه با ما تماس بگیرد آیا سه پیام دریافت می کند و این هزینه پیامها منطقی نیست و حتی ممکن است مشتری را ناراحت کنید. نگران نباشید. ما در سرویس مدیریت تماسهای تلفنی قابلیتی را فراهم کرده ایم که شما می توانید به راحتی مدت زمان عدم ارسال مجدد به شماره تکراری را مشخص کنید. با این قابلیت به طور مثال شما اگر آن را بر روی سه ماه تنظیم کنید. اگر یک مشتری یک مرتبه تماس بگیرد برایش پیام ارسال می شود. ولی ایشان تا سه ماه دیگر اگر هر چند بار تماس بگیرند

دیگر سیستم برایش پیامی ارسال نمی کند. تعیین مدت زمان در اختیار شماست.

اگر به فکر ایجاد یک تحول جدی در کسب و کار خود هستید خوشحال می شویم صدای شما را بشنویم و با هم صحبت کنیم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید