گزارش 25 تماس گیرنده اول در سانترال panasonic را با سرویس مدیریت و تحلیل تماسها دریافت کنید
گزارش 25 تماس گیرنده اول در سانترال panasonic را با سرویس مدیریت و تحلیل تماسها دریافت کنید. این ویجت برای نمایش شماره هایی که بیشترین تماس ورودی را داشتهاند طراحی شده است و به شما گزارش 25 شمارهای که بیشترین تعداد تماس ورودی را داشته اند به همراه تعداد تکرار هر شماره نشان می دهد. شناسایی تماس های تکراری به شما دید بهتری می دهد تا بتوانید به عنوان یک مدیر تماس های غیر ضروری را کنترل و یا حتی حذف نمائید. گزارشگر ابری به شما کمک می کند تا با استفاده از ترفند های مدیریتی در کوتاه ترین زمان اطلاعات بسیار مفیدی را دریافت کنید و از آنها به خوبی استفاده نمائید.
گزارش 25 تماس گیرنده اول در سانترال panasonic را با سرویس مدیریت و تحلیل تماسها دریافت کنید
هر گزارش می تواند دیدی باز به شما بدهد و مجموعه این گزارشاتی که دریافت می کنید نتیجه ای 100% در کسب و کارتان خواهد داشت. این جمله را با اطمینان به شما می گوئیم. تحول کسب و کارتان اولین دستاورد مثبت است زیرا خواهید توانست مدیریت هزینه ها و زمان را به بهترین شکل در دست بگیرید. هر آیتم در این گزارش مفهومی خاص دارد که در ادامه ان را توضیح داده ایم…
- نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی گزارش 25 تماس گیرنده اولقرار گیرد
- از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
- تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
- گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های خروجی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
- شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
- تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید.
در پایان گزارش 25 تماس گیرنده اول در سانترال panasonic را با سرویس مدیریت و تحلیل تماسها دریافت کنید
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار سانترال panasonic کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. امیدواریم که با سرویس نرم افزار سانترال panasonic به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم
جهت دانلودنرم افزار سانترال panasonic و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید