گزارش تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال
گزارش تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال و یا کالسنتر به شما اجازه می دهد تا بتوانید لیستی دقیق از تماس های تلفنی برقرار شده از درون سازمان را در بازه زمانی مشخص شده، دریافت کنید. در قسمت گزارش این امکان وجود دارد که شما بتوانید با استفاده از آیتم های جداگانه و یا مجموعه ای از این آیتم ها گزارشات مورد نظر خود را ایجاد کرده و از اطلاعاتی که از آنها کسب کرده اید تغییرات و یا برنامه ریزی های جدیدی را در راستای بهبود عملکرد و ارتباطات تلفنی سازمان خود ایجاد نمایید.
تنظیمات مرتبط با گزارش تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال یا کالسنتر
- نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی تماس های خروجیقرار گیرد
- از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
- تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
- گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های خروجی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
- شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
- تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید
در نهایت گزارشی که ملاحظه می نمایید شامل تاریخ و ساعت ، شماره تلفن گرفته شده ، شماره داخلی فردی که این تماس را ایجاد کرده است ،نام داخلی(شما امکان تعریف نام برای هر یک از داخلی های خود می باشید )مدت مکالمه ، هزینه مکالمه ، شماره خط شهری ( شما امکان تعریف چند خط شهری دارید که شماره ای که نمایش داده می شود به معنی تماس با همان خط می باشد ) و در نهایت نام خط شهری
گزارشی که دریافت نموده اید قابلیت print دریافت فایل PDF ,Excel ,CSV و Copy نیز دارد تا بتوانید آنها را بایگانی یا به صورت چاپی داشته باشید.
یکی از قابلیت های بسیار مفید و کاربردی گزارشات ، قابلیت جستجو میان اطلاعات ثبت شده شما می باشد که بر اساس تمامی فیلدهایی که در بالا توضیح داده شد می توانید اطلاعات مرتبط با همان قسمت را جستجو نمایید ، به طور مثال چنانچه عملکرد یک داخلی خاص برای شما مد نظر باشد با درج شماره داخلی در قسمت جستجو تمامی تاریخچه تماس های همان داخلی را برای شما لیست می کند.
در پایان :
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با سرویس نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم
جهت دانلود نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید