راهکارهای گزارش گیری تماسهای تلفنی برای مراکز آموزشی و دانشگاه ها

توسط مارس 5, 2016

محیط های آموزشی یکی از بزرگترین نمونه های پراکندگی جغرافیایی هستند، محیط دانشگاه که متشکل از چندین نفر است؛ منابع، پرسنل و دانشجویان معمولا در ساختمان های متعدد پخش هستند و اغلب از شهرها و استان های مختلف گرد هم آمده اند. مدیریت ارتباطات راه دور و حسابداری در این نوع محیط ها خود چالشی بزرگ و شامل خطاهای بسیاری می باشد مثل ایجاد بیش از حد صورتحساب و دیگر مشکلاتی که می تواند شایع باشد. تلاش برای جمع آوری صورتحساب مخابراتی برای کل یک ساختمان آموزشی و اختصاص دادن کدهایی مناسب و بخش هایی برای تهیه صورتحساب بر اساس یک خط مشی باعث اتلاف مقدار زیادی زمان و پول است. راهکارهای گزارش گیری تماسهای تلفنی برای مراکز آموزشی و دانشگاه ها در این مقاله ارائه شده است. همراه ما باشید…

راهکارهای گزارش گیری تماسهای تلفنی برای مراکز آموزشی و دانشگاه ها

راهکارهای گزارش گیری تماسهای تلفنی برای مراکز آموزشی و دانشگاه ها

خوشبختانه گزارش گیری از تماسها یکی از راهکارهای پیشنهادی برای انجام این امور هستند، و در واقع شرکت هایی مثل PBXDom Telemanagement در زمره شرکتهایی که تامین خدمات بازار تخصصی آموزش را دارند قلمداد می شوند. خدمات ارائه شده شرکت PBXDom اصلاح پردازشات را در چند دقیقه انجام می دهد و تماس هایی را که به اشتباه فهرست بندی شده اند و یا در رده هایی غلط صورتحساب شده اند یا در زمانی اشتباه ثبت شده اند را شناسایی می کند.

PBXDom سرویس بازبینی ارتباطات را به سازمان های آموزشی برای بررسی تمام هزینه های ارتباطی ارائه می دهد.

PBXDom سرویس بازبینی ارتباطات به سازمان های آموزشی

این سرویس تمام مخارج های ارتباطی را بررسی می کند و گزارش های آنها را ایجاد می کند و همچنین حوزه های بالقوه را برای پس انداز هزینه های تلفنی شناسایی می کند. PBXDom فقط مقدار پولی را پس انداز می کند که بر اساس درصد هزینه هایی باشد که خودش شناسایی و بررسی کرده است، این روند منجر به کاهش هزینه ها برای مشترکین سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی می شود.

و همچنین انواع بازده عملیاتی از نظر وضعیت خطوط تلفنی که توسط این سرویس پشتیبانی می شوند و همچنین داخلی ها و تجهیزات دیگری که در این سرویس تعریف شده اند را برای شما نمایش می دهد.

گزارشات و نمودارهای نرم افزار مدیریت حساب PBXDom ابزار ارزشمند دیگری است که سازمان های آموزشی را قادر به مدیریت تمام هزینه های مرتبط با ارتباطات تلفنی می کند. آنها می توانند بر تمامی خطوط مورد استفاده نظارت کنند و راهکارها به آنها کمک می کند وضعیت کلی را تجزیه تحلیل کنند و حتی فاکتورها را پرداخت کنند. همچنین ابزارهای حسابرسی و بهره وری را برای کنترل هزینه اختصاص داده شده به کار می گیرد و روند تصویب خودکار فاکتور را فعال می کند.

در آخر سیستم مدیریت آنلاین PBXDom و سرویس ارتقا یافته بی سیم به سازمان ها کمک می کند مدیریت دستگاه های بی سیم کارکنان در چند دقیقه، پیام های متنی و برنامه های داده ها را مدیریت کند. این خدمات ارائه شده مشتریان را قادر به بهینه سازی نرخ برنامه های خود بر اساس میانگین های سه ماهه می کند،اختلالات به سرعت برای اصلاح کشف می شوند. این راهکارها همچنین گزارش واحدی از تمام حامل ها فراهم می کند و برای تمام بی سیم های مورد استفاده فقط یک فاکتور تولید می کند.

راهکارهای گزارش تماس نه تنها ارتباطات راه دور و ملزومات بی سیم بسیار پیچیده ی بازار آموزش را ساده می کند بلکه در واقع جای مشکلات را با دقت مشخص می کند و به مشتریان کمک می کند احتیاجات خود را برای پس انداز و بهره وری به خوبی مطابقت دهند.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید