نرم افزار مدیریت تماس سانترال

توسط آگوست 27, 2016

در جستجوی نرم افزار مدیریت تماس سانترال خود هستید؟

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که چگونه  بر ارتباطات تلفنی چندین شعبه یا مراکز سازمان خود نظارت داشته باشید؟

حتما اگر شما هم جز آن دسته از شرکتها یا سازمانهایی باشید که چندین ساختمان یا شرکت دارید همیشه مشکل بررسی ارتباطات یا هزینه های تلفنی مراکز دیگر برایتان مسئله ساز بوده است.

راه حل های سنتی در مدیریت خطوط شهری و یاحتی تماس ها

نصب و راه اندازی نرم افزارهای گزارشگیری سانترال از بازار لاله زار در هر یک از این مراکز و گرفتن گزارشات از هر مرکز به صورت جداگانه و در انتها تجمیع یا بررسی تک تک گزارشات جهت حصول نتیجه نهایی و یا تصمیم گیری.

استفاده از اکسل و ثبت هزینه های تلفن بر اساس قبض ها بدون داشتن اطلاعات اینکه واقعا هر تماس از کدام واحد سازمانی  یا شرکت بوده است و آیا واقعا این تماس لازم بوده یا خیر!

نرم افزار مدیریت تماس سانترال راهکاری برای افزایش بهره وری و فروش در شرکت

مشکلات شیوه های سنتی :

  • عدم یکپارچگی: در روش نرم افزارهای قدیمی لازم است که شما از هر کدام از شعب گزارشات را به صورت جداگانه تهیه کنید و برای بررسی اقدام کنید.
  • نگهداری همزمان چندین نرم افزار : نگهداری نرم افزارهای قدیمی گزارشگیری سانترال کاری بسیار دشوار است به دلیل اینکه عمده آنها به دلیل ساختار ضعیف در معماری و طراحی نمی توانند به درستی کار کنند یا اگر هم به درستی کار کنند بعد از مدتی نیاز است بانک اطلاعاتی آنها را پاک کنید به دلیل اینکه اصولا برای کار با حجم زیاد تلفن طراحی نشده اند.
  • نداشتن گزارشات متنوع: نرم افزارهای قدیمی گزارش گیری مراکز تلفن و نرم افزارهای مدیریت تماس سانترال همگی یک مشکل مشترک و بزرگ دارند و آن هم عدم توانایی در ارایه گزارشات و داشبوردهای متنوع می باشد و معمولا به چندین گزارش ساده خلاصه شده اند.
  • نداشتن داشبوردهای نظارتی: دوره بررسی گزارشات تمام شده است. سالهاست که مدیران در تمام سطوح از داشبورد مدیریتی استفاده می کنند. نرم افزارهای قدیمی و از رده خارج گزارش گیری از سانترال هیچ کدام توانایی ارایه داشبوردهای متنوع مدیریتی را ندارند /.

راه حل جدید :

سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی

در سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی شما دیگر لازم نیست به تعداد شعب خود گزارشات مجزا تهیه کنید. کافی است همه شعب خود را به حساب خود اضافه کنید و گزارشات تجمیعی یا داشبوردهای مدیریتی تجمیعی از کل فرآیند ارتباطات خود را مشاهده کنید.

در نرم افزار مدیریت تماس سانترال ما محدودیتی در تعداد شعب و ساختمانها نداریم شاید شما سه شعبه داشته باشید و شاید سیصد شعبه  همه را به صورت یکجا می توانید مدیریت و نظارت کنید. در این سرویس محدودیتی در تعداد داخلی ها و خطوط شهری وجود ندارد شاید یک مرکز سانترال شما کلا ۱۰ خط داشته باشد و در مرکز دیگری شما بیش از ۱۰۰۰ خط داشته باشید.

از وقایع مهم به صورت خودکار با خبر شوید؟!

در سرویس مدیریت و تحلیل تماسها قابلیتی وجود دارد که می  تواند شما را از وقایع مهم سازمان شما با خبر کند!

به طور مثال می خواهید هر وقت کسی با شماره ۱۱۰ یا ۱۲۵ تماس گرفت واحد حراست یا امنیت شرکت یا سازمان شما سریعا مطلع شود؟

نرم افزار مدیریت تماس سانترال راهکاری برای افزایش بهره وری و فروش در شرکت

کافی است یک هشدار تعریف کنید و مشخص کنید که این  هشدار از طریق پیامک یا ایمیل به چه کسانی ارسال شود. حالا با خیال راحت مطمین باشید اگر کسی در سازمان شما به کمک نیاز داشت واحد امنیت و حراست شما اولین کسانی هستند که باخبر می شوند و می توانند به کمک آنها بروند.

آیا می خواهید از تماسهای طولانی یا پرهزینه مطلع شوید؟

به راحتی می توانید در سرویس نظارت و تحلیل تماسها تعریف کنید که مثلا تماسهای بیشتر از ۲۰ دقیقه یا تماسهایی که بیشتر از ۵۰۰۰ تومان هزینه دارد را به اطلاع مدیر بخش مربوطه از طریق پیامک برساند تا ایشان بتوانند نسبت به بررسی اقدام کنند.

اگر در خصوص راه اندازی سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی سوالی دارید تردید نکنید و با ما تماس بگیرید!

 

نرم افزار مدیریت تماس

در جدول زیر به شما بیان خواهیم کرد که چگونه با خرید نرم افزار مدیریت تماس خواهید توانست در کوتاه‌ترین زمان به نسبت روش سنتی گزارشاتی دقیق را به ریز ترین و یا حتی کلی ترین حالت ممکن دریافت مشاهده و در نهایت کنترل کنید. شما در زمانی نهایتاً ۵ دقیقه‌ای متوجه خواهید شد که در دفتر فروش شما با ۲۵۰ پرسنل پرهزینه‌ترین تماس‌ها را کدام داخلی برقرار کرده است؟ چه کسی تماس طولانی برقرار کرده؟ چند تماس دریافتی در طی روز داشته‌اید؟ چه مقدار تماس بی پاسخ داشته اید؟ موثرترین کارمند امروز کیست؟ چه کسی امروز پیشرفت چشمگیری داشته است؟ از اهداف مشخص شده خود چقدر فاصله دارید؟ راندمان مجموعه چقدر بوده و بسیاری از سوالات دیگر که به راحتی با کمک داشبورد مدریتی پاسخ خواهید گرفت.

روش سنتی استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری
ساعت ها تلاش برای جمع آوری اطلاعات دریافت اطلاعات در کمتر از 2 دقیقه
ساعت ها تلاش برای تحلیل تماس ها صرف زمانی جداکثر 5 دقیقه ای برای تحلیل تمام رویدادها
صرف زمان طلانی برای محاسبه هزینه تماس مشاهده و کنترل هزینه هر تماس با 3 کلیک
عدم یکپارچگی اطلاعات و حتی صحت آنها حفظ و نگهداری دقیق در سرورهای امن با دقت بالا
خوانا و واضح نبودن جزئیات امکان بررسی شعب، دفتر، واحد و حتی پرسنل
از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید