معرفی ویجت آخرین تماس های ورودی

توسط نوامبر 7, 2015

 

یکی دیگر از ویجت های پر استفاده در گزارش گیر سانترال آنلاین ، ویجت مشاهده آخرین تماس های ورودی سانترال می باشد که به شما 6 تماس آخری که با شما تماس گرفته اند را نمایش می دهد .

اطلاعات ویجت مشاهده آخرین تماس های ورودی سانترال به شرح ذیل می باشد:

  • تاریخ و ساعت : ساعت و تاریخ آخرین تماس در بازه زمانی انتخاب شده
  • از : شماره ای که با شما تماس گرفته است
  • داخلی : شماره داخلی که پاسخگوی شماره نمایش داده شده بوده است
  • مدت مکالمه : مدت زمانی که از شروع تا پایان این مکالمه سپری شده است

تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :

معرفی ویجت آخرین تماس های ورودی آموزش نرم افزار مقالات آموزشی مقاله وبلاگ  ویجت آخرین تماس های ورودی گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال سانترال پاناسونیک تماس های ورودی آخرین تماس های ورودی smdr panasonic

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی آخرین تماس های  ورودی( last incoming calls today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

معرفی ویجت آخرین تماس های ورودی آموزش نرم افزار مقالات آموزشی مقاله وبلاگ  ویجت آخرین تماس های ورودی گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال سانترال پاناسونیک تماس های ورودی آخرین تماس های ورودی smdr panasonic

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

3

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.

مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید