ویجت طولانی ترین تماس ها بر اساس مدت مکالمه
آیا تا به حال به اهمیت مدت مکالمه فکر کرده اید؟ هر کارمند و پرسنل مجموعه شما در طول روز چند دقیقه با تلفن صحبت می کند؟ چند دقیقه از این مکالمه مفید بوده است؟ برای شما چند مثال میزنیم تا موضوع خیلی بهتر و بیشتر روشن شود. اما لازم به ذکر است که اصل صحبت در مورد “ویجت طولانی ترین تماس ها بر اساس مدت مکالمه” است که ابزاری بسیار کاربردی و مفید است. برای این ویجت هیچ اهمیتی ندارد که کسب و کار شما چیست و چه خدمات و یا محصولاتی را ارائه می دهید او در نهایت به شما گزارشی می دهد که می توانید عملکرد پرسنل تان را در هر گروه و دسته ای که باشد به صورت شفاف بررسی کنید.
بررسی مدت زمان مکالمه در واحد بازاریابی تلفنی
قطعا در این واحد باید حجم تماس های خروجی زیاد باشد و هر فرد روزانه به یکسری شماره زنگ می زند و مکالمه را آغاز می کند. شما برچه اساسی می توانید بگویید که کدام کارمند در طی روز چقدر مفید بوده است و به کار پرداخته؟ مدت زمان مکالمه می تواند برای شما استانداری را تعریف کند. مثلا 20 کارمند در این بخش فعال هستند و حضور دارند از 8 ساعت کاری با توجه به زمان استراحت و امور مرتبط با تلفن 4 تا 5 ساعت را استانداری در نظر می گیریم که هر فرد باید از این استاندارد عبور کند و یا در همین بازه زمانی قرار گیرد (البته در بعضی مواقع استثناء هم وجود دارد).
بررسی مدت زمان مکالمه در واحد اداری یا مالی
در این حالت برخلاف مثال قبلی مدت مکالمه نباید زیاد باشد. در واحد مالی و یا اداری برقراری به تماس بسیار کمتر از واحد بازاریابی تلفنی است. پس با دنبال کردن این ویجت و فعال سازی آن برای واحد اداری و یا مالی می توانید عملکرد افراد را به شکل باورنکردنی افزایش دهید. کاهش مکالمات تلفنی و تمرکز بر کار از نتایج و دستاوردهایی است که هر مدیری آرزوی محقق شدن آن را دارد. و با صراحت می توان گفت حتی فکر کردن به آن لذت بخش خواهد بود.
یکی از ویجت هایی که در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین بسیار پر استفاده می باشد ویجت طولانی ترین تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه می باشد. این ویجت می تواند کمک بزرگی به مدیران شرکت ها و سازمان ها در جهت بهبود زمان و عملکرد کارکنان و ساعات کاری آنها داشته باشد .
اطلاعات ویجت طولانی ترین تماس ها بر اساس مدت مکالمه به شرح ذیل می باشد:
- تاریخ و ساعت : ساعت و تاریخ تماس در بازه زمانی انتخاب شده
- از : شماره ای که با شما تماس گرفته است به همراه کد شهر
- به : شماره گرفته شده همراه با کد شهر
- داخلی : شماره داخلی که با شماره مورد نظر تماس گرفته است
- مدت مکالمه : مدت زمانی که از شروع تا پایان این مکالمه سپری شده است
تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی طولانی ترین تماس ها ) بر اساس مدت مکالمه Top calls by duration today ) تنظیم گردد .
- از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی برای مدیریت تماس تلفنی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال یا کالسنتر آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی، کوچک یا بزرگ است تا با مدیریت تماس تلفنی بتوانند در جهت توسعه بیشتر گام بردارند. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال یا کالسنتر آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.