کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند

توسط ژوئن 16, 2019

گزارش گیری از سانترال یا کال سنتر یکی از موارد پر درخواست است که همواره مورد توجه مدیران هدف گرا و باهوش است. سیستم های ارتباطی می تواند تعداد محدودی از تماس‌ های از دست رفته، ورودی و خروجی را در خود ثبت کند، به همین دلیل همواره فرد می باید تمامی اتفاقات را یادداشت برداری کند. استفاده از این تاریخچه هم به آن آسانی که اغلب افراد فکر می‌کنند نیست، زیرا آنها فقط چند خط نوشته هستند که اتفاقات را فقط ثبت کرده اند و هیچگونه تفکیک یا حتی تحلیلی بر روی آن اطلاعات صورت نگرفته است. راه حل چیست؟ چگونه می توان گزارشی دقیق از آنچه که در مجموعه اتفاق می ‌افتد را دریافت کرد؟

کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند امکان پذیر است تنها با سرویس مدیریت و تحلیل تماس

سرویس مدیریت و تحلیل تماس آنالیزوری قوی و نامحدود

آسوده خاطر بودن از حفظ اطلاعات تماس تا سالیان طولانی بارزترین ویژگی است که باعث ایجاد شکاف عظیمی میان گزارشگر مرکز تلفن و این سرویس تحت وب شود. امکان تحلیل و بررسی هر اتفاق که در سانترال یا کالسنتر رخ می‌ دهد از برقراری تماس های درون شبکه ای، تماس بی پاسخ از جانب یک داخلی خاص، شناسایی شماره های پرتکرار گرفته شده، تشخیص اولین و آخرین تماس ورودی یا خروجی، محاسبه هزینه هر تماس و بسیاری از موارد دیگر که به مرور به معرفی آنها خواهیم پرداخت و هر آنچه که می خواهید را می توانید در این سرویس بیابید. پاسخ تمام سوال های شما در سرویس مدیریت و تحلیل تماس خلاصه می‌شود. علت تمامی شکست ‌ها، موفقیت ها، درآمد کم یا زیاد را می توانید در این محصول مشاهده کنید. کافیست تا ماهیت و نحوه کار آن را فرا بگیرید. دریافت گزارش تحلیل و مقایسه رویداد ها برای رسیدن به پاسخ سوالات بهترین راه حل ممکن است.

کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند امکان پذیر است تنها با سرویس مدیریت و تحلیل تماس

 

آنالیز تحلیل و گزارش گیری تماس از دست رفته

امکان مشاهده تماس های از دست رفته به روش های مختلف در فواصل زمانی گوناگون به شما این اجازه را می دهد تا نقاط ضعف را بهتر شناسایی کنید. امکان مقایسه روزانه، ماهیانه و سالیانه تعداد یا درصد تماس های از دست رفته باعث می شود تا بتوانید میزان پیشرفت و یا پس رفت مجموعه را محاسبه کنید. با استفاده از ویجت های بررسی هدف می‌توانید هدفی را مشخص کرده و با قوا به سمت آن حرکت کنید و روزانه فاصله تا مقصد را اندازه گیری کنید. در حقیقت هر چه تعداد تماس بی پاسخ یک مجموعه کمتر باشد می توان گفت که آنها در کار خود استوارتر هستند.

کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند امکان پذیر است تنها با سرویس مدیریت و تحلیل تماس

 

مقایسه، مشاهده و گزارش گیری از تماس های ورودی

تفاوتی ندارد که شرکت چه محصولاتی و خدماتی را ارائه می دهد در نهایت شما دارای تماس ورودی هستید. کمیت و کیفیت پاسخگویی به آنها اهمیت دارد. مدت زمانی که هر تماس پاسخ داده می شود، تعداد تماس های ورودی، سهم و درصد تماس ورودی نسبت به کل تماس ‌ها، شناسایی ساعت اوج کار متناسب با تماسهای دریافتی و بسیاری از اطلاعات دیگر با استفاده از ویجت های قدرتمند در این زمینه پشتیبانی می شود.

تحلیل دقیق محبوب ترین خط شهری، بررسی محبوب‌ ترین واحد یا پر تماس ترین واحد برای برقراری تماس، شناسایی فردی که بیشترین تماس های ورودی را پاسخ داده است و هزاران گزارش دیگر که به شما در پیشرفت کار کمک می ‌کند. امکان مقایسه تمامی موارد بر اساس گروه بندی سانترال یا کال سنتر یا فیلتر کردن بر اساس زمان نیز از دیگر ویژگی‌های قابل بیان است.

کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند امکان پذیر است تنها با سرویس مدیریت و تحلیل تماس

 

بررسی، کاوش و گزارش گیری از تماس های خروجی

هزینه در هر شرکت نقش اساسی دارد، به همین دلیل همواره مورد بازنگری قرار می گیرد. بررسی هزینه های ایجاد شده و علت آن ها از علاقه ‌مندی ‌های اکثر مدیران است. هزینه های برقراری تماس (قبوض مخابراتی) نیز بحث برانگیز ترین این موارد می باشد. با تعریف ویجت های مرتبط با محاسبه هزینه هر تماس یا نمایش کاربرانی با بیشترین مدت مکالمه می توانید به راحتی به سوالات خود پاسخ دهید و دیگر نیازی به صبر کردن تا پایان ماه برای دریافت قبض بعدی نخواهد بود. تماس های خروجی هر شرکت به روشهای مختلف قابل بررسی است.

  • بررسی از نظر بیشترین هزینه
  • بررسی از نظر طولانی ترین مکالمه
  • بررسی از نظر تماس با شماره های خاص
  • بررسی از نظر نوع تماس (برقراری تماس ثابت، موبایل، شهرستان یا خارج از کشور)

کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند امکان پذیر است تنها با سرویس مدیریت و تحلیل تماس

 

مدیریت به روز و هوشمند با کمک گزارش های تخصصی

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به کاربر اجازه می ‌دهد تا به روش‌ های مختلفی گزارش مورد نظر خود را دریافت کند و قطعاً این گزارشات می تواند کمک بسزایی در رشد و پیشرفت مجموعه داشته باشد. افزایش فروش، کسب درآمد بیشتر، تکریم مشتری، افزایش اعتبار و وجهه شرکت از دستاوردهای تحلیلی هوشمندانه است و به روز بودن گزارشات نیز در بهبود روند بیان شده سرعت می بخشد. تفکیک و گزارش گیری هوشمند بر اساس موارد زیر دستاوردی بسیار شگرف است.

  • تفکیک واحدهای مختلف سازمان
  • بررسی اتفاقات بر اساس تاریخ و ساعت مورد نظر
  • تفکیک هر رویداد بر اساس تماس خروجی، ورودی بی پاسخ
  • تفکیک بر اساس دستگاه سانترال برای مجموعه های چند دفتری

 

کسب درآمد بیشتر با گزارشگیری هدفمند امکان پذیر است تنها با سرویس مدیریت و تحلیل تماس

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به شما اجازه می دهد تا بتوانید به صورت هوشمند قدم بردارید و موفقیت را لمس کنید…

 

ما به شما کمک می کنیم تا تا به هدف خود دست یابید…

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید