قسمت گزارشات در نرم افزار سانترال PBXcallreport شامل چه مواردی می باشد؟
قسمت گزارشات در نرم افزار سانترال PBXcallreport شامل چه مواردی می باشد؟ در قسمت گزارش و مدیریت تماس تلفنی این امکان وجود دارد که شما بتوانید با استفاده از آیتم های جداگانه و یا مجموعه ای از این آیتم ها گزارشات مورد نظر خود را ایجاد کرده و از اطلاعاتی که از آنها کسب کرده اید تغییرات و یا برنامه ریزی های جدیدی را در راستای بهبود عملکرد و ارتباطات تلفنی سازمان خود ایجاد نمایید.
شما در هنگام گزارش گیری امکان انتخاب نوع گزارش، از تاریخ مورد نظر، تاریخ پایانی گزارش ، امکان انتخاب گروه (چنانچه برای واحد های سازمان خود گروه تعریف کرده باشید، به عنوان مثال گروه فروش، گروه مالی، گروه اداری و …..)، شماره دستگاه (در صورت اتصال چند سانترال مختلف) و یا به طور کلی بر اساس روز، هفته و یا ماه و …. را دارید.
در نهایت گزارشی که بدست می آورید نتیجه ای از قسمت های متفاوت انتخابی شما خواهد بود. لازم بذکر است که شما امکان ذخیره فایل نهایی را نیز دارید.
قسمت گزارشات در نرم افزار سانترال PBXcallreport شامل چه مواردی می باشد؟
تحلیل و بررسی اطلاعات همواره به ما کمک می کند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم. هدف ما در ارایه نرم افزار سانترال کمک به شرکت ها، مراکز دولتی و یا خصوصی، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر است. مدیران شرکت ها و واحد های سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با سرویس نرم افزار سانترال PBXcallreport به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم
جهت دانلود نرم افزارسانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید