گزارش 25 مکالمه طولانی اول برای تماس های ورودی در نرم افزار سانترال پاناسونیک

توسط مارس 28, 2016

این گزارش 25 مکالمه طولانی اول برای تماس های ورودی در نرم افزار سانترال پاناسونیک، سیسکو، آوایا، استریسک، الستیکس، فری پی بی ایکس، ایزابل، آلکاتل و… در بازه زمانی انتخاب شده ایجاد شده است.

تنظیمات مرتبط با گزارش گیری شامل چه آیتم هایی می باشد :

  • نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی گزارش ۲۵ مکالمه طولانی ورودی قرار گیرد
  •  از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
  • تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
  • گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های ورودی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
  • شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
  • تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید

گزارش 25 مکالمه طولانی اول برای تماس های ورودی در نرم افزار سانترال پاناسونیک

در پایان گزارش 25 مکالمه طولانی اول برای تماس های ورودی در نرم افزار سانترال پاناسونیک

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار سانترال پاناسونیک کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. امیدواریم که با نرم افزار سانترال پاناسونیک به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلود نرم افزار سانترال پاناسونیک نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید