داشبورد هوشمند راهکاری برای مدیریت آسان
یکی از پلهای ارتباطی بسیار مهم که میان شرکت ها و مشتریان وجود دارد، خطوط تلفن است. عوامل بسیاری در مستحکم کردن این پل موثر هستند که هر کدام از آنها دنیایی از ویژگی ها را با خود به همراه دارند. یک مجموعه قدرتمند و قوی باید به صورت مداوم پایه های این پل و حتی نحوه ارتباط را چک و بررسی کند. این امر باعث می شود تا یکی از هدف های اصلی شرکت ها که مشتری مداری است نیز تحقق یابد، اما سوال بزرگ این است که چگونه باید این پل ارتباطی را به بهترین شکل مدیریت نمود؟
اولین راهکار استفاده از ویژگی های دستگاه سانترال یا کال سنتر است. سیستم های ارتباطی این امکان را به کاربران خود می دهند که بتوانند گزارش کوتاه و محدود از لیست تماس های ورودی و خروجی را در اختیار داشته باشند. اما این فایل به صورت نوشتاری بوده و تمام رویدادها به صورت خطوط متوالی به دنبال یکدیگر نوشته شده اند و امکان مدیریت و حتی تفکیک تماس های ورودی از خروجی غیر ممکن است. در هر مدل از مراکز تلفن، بسته به حافظه ای که تعیین شده است بخش محدودی از اطلاعات نگهداری می شود و پس از اشغال تمام فضا و حافظه در نظر گرفته شده، داده های قبلی حذف و رویدادهای جدید به ترتیب ثبت می شوند.
چگونه باید اطلاعات دریافتی را دسته بندی نمود؟
در برخی از مجموعه ها افرادی استخدام شده اند که عهده دار مرتب سازی و دسته بندی اطلاعات هستند. اما سوالی که ذهن را درگیر می کند همچنان ادامه دارد، چگونه باید این پل ارتباطی را به بهترین شکل مدیریت نمود؟ این اطلاعات در چه شرایطی می تواند مفید و راه گشا باشد؟ فرد مذکور با جمع آوری اطلاعات چه کمکی به ما می کند؟ آیا می تواند گزارشی دقیق و موشکافانه از عملکرد افراد و خطوط شهری ارائه کند؟ آیا می تواند گزارشاتی براساس خطوط داخلی خاص و یا شماره های شهری از پیش تعیین شده را تهیه نماید؟ مسلماً پاسخ این سوالات منفی خواهد بود…
سرویس تحلیل و آنالیز تماس راهکاری اساسی و پاسخی برای مدیران به روز
سرویس تحلیل و مدیریت مکالمات به تمامی شرکت ها و مجموعه ها این نوید را می دهد تا بتوانید به راحتی تمام خطوط شهری را مدیریت کنید و با نظارتی بی قید و شرط و تمام وقت بتوانید به مستحکم کردن پلهای ارتباطی بپردازید. اما چگونه؟
این سرویس آنلاین در فواصل زمانی بسیار کوتاه، عملکرد خطوط شهری و داخلی را بررسی می کند و در صورت وقوع هر تغییر آن را تحلیل می نماید و به صورت المان های گرافیکی یا نوشته در پنل مدیریتی بارگذاری می کند، به گونه ای که فرد متوجه آن خواهد شد. البته این سرویس تمامی رفتارها و عملکرد را تحت پوشش دارد اما می توان در هر داشبورد متناسب با نیاز، اطلاعات را به صورت دسته بندی شده دریافت نمود. نکته قابل اتکا و قوت این سرویس، پشتیبانی از تمامی مدل های دستگاه سانترال و کال سنتر است.
داشبورد مدیریتی تحولی در صنعت ارتباطات
پنل مدیریتی نرم افزار تحلیل تماس، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمامی رویدادها را بر هر اساسی که مد نظر دارید دسته بندی و مشاهده کنید. مدیریت و نظارت آسان بر خطوط شهری، خطوط داخلی و تماس های از دست رفته به بهترین شکل فراهم شده است و می توانید در داشبورد با استفاده از ویجت های گوناگون، گزارشات و رویدادها را بر اساس زمان و تنظیمات مورد نظر بررسی کنید و بدون نگرانی از حذف شدن اطلاعات به دنبال راهکاری برای افزایش بهره وری کارمندان و پیشرفت مجموعه باشید.
امکان تعریف ۵۰ داشبورد خلاقانه
پنل مدیریتی یا داشبورد ابزاری قدرتمند و منحصر به فرد برای نظارت هوشمند، دقیق و پویا بر عملکرد کارکنان و خطوط شهری است. در هر حساب کاربری می توان بیش از ۵۰ داشبورد تعریف نمود که به صورت تمام وقت با استفاده از المان های گرافیکی، گزارش تماس ها را نمایش دهند. تحولی عظیم در کسب و کار، نتیجه ای قطعی است در صورتی که بتوانید از 70 ویجت کاربردی و هوشمند موجود به خوبی استفاده کنید.
مزایای داشبورد برای مدیران توانا
- ساده و قابل درک بودن گزارشات
- مقایسه اطلاعات به ساده ترین روش و در کوتاه ترین زمان
- دسترسی ساده و سریع به انواع گزارشات و تحلیل ساده در کمترین زمان
- امکان اشتراک گذاری هر داشبورد جهت ارایه گزارش و یا اطلاع رسانی به دیگر همکاران
- امکان فیلتر کردن اطلاعات بر اساس تاریخ و ساعت، روزهای هفته، گروه و دپارتمان، شعب یا مراکز تماس مختلف، مدت مکالمه و…